به گزارش ایرنا، حجت الاسلام محمدعلی نکونام روز دوشنبه در نشست شورای اداری این استان با حضور حجت الاسلام شهیدی محلاتی معاون رییس جمهوری افزود: اگر قرار است تغییراتی در سطوح مدیریتی انجام گیرد، سریع تر انجام تا از فرصت سوزی در اجرای امور جلوگیری کرده و برنامه ها با جدیت بیشتری پیگیری شود.
وی لازمه انجام شایسته امور کشور را امانت داری در پست های مدیریتی دانست و گفت: مدیران و مسئولان نظام باید با الگوگیری از سبک زندگی دینی، امانت داری در انجام مسئولیت ها را سرلوحه کار خود قرار دهند.
نکونام تصریح کرد: انتظار است تا با آغاز دولت دوازدهم، دولتمردان با رعایت امانت داری، اطاعت خدا و فروتنی در برابر مردم بتوانند در پایان کار دولت کارنامه درخشانی از خود ارائه دهند.
امام جمعه شهرکرد با تسلیت شهادت امام محمدباقر (ع)، این امام بزرگوار را الگوی شایسته ای برای مدیران عنوان کرد و افزود: مدیران و مسئولان مراقب باشند تا در انجام وظایف خود دچار غفلت نشده و نقش خود را در بالندگی نظام به خوبی ایفا کنند.
مدیرکل تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری نیز در این نشست با تاکید بر اقامه نماز اول وقت در دستگاه های اجرایی استان افزود: در نظام اسلامی باید شئون دینی به خوبی رعایت شود و نماز اول وقت در ادارات یکی از مهمترین امور به شمار می رود.
حجت الاسلام سیدجعفر مرتضوی همچنین به اهمیت امر به معروف و نهی از منکر در ادارات و نهادهای دولتی اشاره کرد و گفت: با رعایت دستورات دین اسلام و التزام عملی به آن می توان در رشد و اعتلای جامعه گام های اساسی برداشت.
خبرنگار: خاطره حسین زاده**انتشار:جهانبخش صفری
7363/6021
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.