فرمانده انتظامی استان چهارمحال و بختیاری از کشف یک تن و 270 کیلوگرم انواع مواد مخدر در این استان خبرداد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، سردار غلامعباس غلامزاده صبح امروز در نشست خبری و آیین تجلیل از خبرنگاران گفت: درسال جاری بیش از یک تن و 270 کیلوگرم انواع مواد مخدر کشف شد و 14 باند توزیع مواد مخدر شناسایی و متلاشی شده است که این امر منجر به رشد 77 درصدی استان چهارمحال و بختیاری در زمینه کشف مواد مخدر شد.

غلامزاده با اشاره به اینکه قاچاق کالا سبب کاهش زمینه‌های اشتغال ورونق اقتصادی می‌شود، افزود: از ابتدای سال تاکنون بیش از ۱۵۵ میلیارد ریال کالای قاچاق در استان کشف و ضبط شده است.

غلامزاده کاهش 30 درصدی تصادفات منجر به فوت برون شهری، کاهش 11 درصدی سرقت به عنف ، کاهش 45 درصدی چاقوکشی و شرارت‌های خیابانی، کاهش 40 درصدی جرایم مصلحانه و کاهش 70 درصدی تجاوز به عنف را از فعالیت‌ها و موفقیت‌های مهم نیروی انتظامی در سال جاری خواند.

وی خاطر نشان کرد: رویکرد نیروی انتظامی رویکردی تعامل گراست و پاسخگویی به سئوالات مردم و فراهم شدن امنیت جانی و مالی برای مردم یکی از اهداف بزرگ نیروی انتظامی است.

فرمانده نیروی انتظامی چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه نیروی انتظامی در حوزه انتظام بخشی در جامعه و ارائه خدمات انتظامی فعالیت می‌کند، تصریح کرد: نیروی انتظامی در 4 حوزه‌های پیشگیری از وقوع جرم و مقابله با آن، تشخیص هویت، اطلاعات و امنیت و وظیفه عمومی نیز فعالیت می‌کند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.