به گزارش خبرگزاری خبرانلاین به نقل از وب دا ، محمد حسن کرمی افزود: خیر بزرگوار آقای حاج حسین اخوان پس از مشارکت ۳ میلیارد ریالی در احداث مرکز خدمات جامع سلامت حضرت سجاد(ع) در جلسه ای که بمنظور بررسی و چگونگی پیشرفت پروژه مذکور تشکیل شد از تلاش های شبانه روزی و بدون وقفه در خصوص آماده شدن مرکز تقدیر و تشکر نمود.
به گفته وی، این خیر نیک اندیش اظهار امیدواری نمود، مسئولین استانی و شهرستانی تهیه تجهیزات به روز و پیشرفته را تا زمان بهره برداری، بمنظور استفاده نیازمندان در دستور کار خود قرار دهند.
کرمی افزود: در ادامه این جلسه ، اعلام شد ۵۰۰ میلیون ریال جهت خرید دستگاه سونوگرافی و مستفر نمودن در مرکز خدمات جامع سلامت حضرت سجاد(ع) در اختیار شورای خیرین قرار خواهد گرفت.
رئیس شورای خیرین سلامت بروجن نیز ضمن تقدیر وتشکر از اقدام ارزشمند جناب آقای اخوان اظهار داشت: مرکز خدمات جامع سلامت حضرت سجاد(س) با زیربنایی یک هزار و ۳۰۰ مترمربع یکی از مراکز نمونه، زیبا و بزرگ در سطح کشور می باشد.
دکتر محمد تقی برجیان افزود: پیش بینی می شود این مرکز ظرف مدت دو ماه آینده تکمیل و آماده بهره برداری شده و موجب ارائه خدمات مطلوب تر در فضایی مناسب تر به همشهریان عزیز خواهد شد.
وی تصریح کرد: انجام سونوگرافی با تعرفه دولتی توسط متخصصین مربوطه نیز بعنوان پیش کش و شیرینی ساخت مرکز برای مردم فهیم و با فرهنگ شهرستان در نظر گرفته شده است.

46

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 715990
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.