به گزارش خبرگزاری خبرانلاین به نقل از روابط عمومی شرکت ملی پخش فراورده های نفتی منطقه  استان ، مجتبی سرداری  اذعان داشت در سه ماهه نخست سال جاری مقدار ۶۸ میلیون و۹۵۶ هزار و ۴۰۰ لیتر بنزین معمولی و ۱ میلیون ۷۸۸ هزار لیتر بنزین سوپر در سطح استان به فروش رسیده است که رشد ۸,۵ درصدی مصرف بنزین معمولی و ۸ درصد افزایش مصرف بنزین سوپر را در این بازه نشان می دهد .

این مقام مسئول گفت مصرف نفت کوره در سه ماهه نخست سال جاری نسبت به مدت مشابه در سال گذشته نیز کاهشی بیش از ۶۷ درصد داشته است که علت عمده آن توقف فعالیت برخی مصرف کنندگان عمده در این بخش بوده است .

مجتبی سرداری همچنین از کاهش بیش از ۴۰ درصد مصرف نفت سفید در فصل بهار خبر دادو گفت ترغیب مصرف کنندگان در جایگزنی مصرف گاز طبیعی شهری به جای مصرف سوخت مایع با تلاش و پیگیری مسئولین و کارشناسان شرکت ملی پخش فراورده های نفتی منطقه و توسعه گازرسانی در سطح استان توسط شرکت گاز استان علت عمده این کاهش مصرف نفت سفید در استان بوده است .

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی افزود در سه ماهه نخست سال جاری مقدار ۵۸ میلیون و ۴۶۳ هزار و ۵۰۰ لیتر نفتگاز در جایگاههای عرضه سوخت استان به فروش رسیده است که حکایت از رشد ۲,۳ درصدی دارد .

 

48

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 707749
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.