به گزارش خبرگزاری خبرانلاین به نقل از روابط عمومی شرکت پخش فراورده های نفتی  منطقه استان   ، مجتبی سرداری افزود : با آموزش های لازم و به موقع برای کارکنان ، سنجش عملکرد و نظارت پیگیرمسئولین بر واحدهای عملیاتی این مهم محقق شده است .

مجتبی سرداری از تلاش مجدانه همکاران منطقه ، متصدیان و کارکنان مجاری عرضه و تلاشگران عرصه حمل و نقل و سوخترسانی منطقه به سطح استان تشکر کرد و افزود: رعایت کامل دستورالعمل های HSE و رعایت موارد ایمنی منطقه و در نواحی تابعه و مجاری عرضه سوخت و ناوگان حمل فراورده های نفتی و آموزش مستمر کارکنان منطقه و کاربران و متصدیان جایگاههای عرضه سوخت نقش بسزایی در این زمینه داشته است .

وی در ادامه ازدو هزار و ۵۱۸ ساعت نفر آموزش HSE کارکنان در این شرکت خبر داد و گفت: این دوره های آموزشی در چهار بخش آموزش بهداشت، ایمنی، محیط زیست و پدافند غیرعامل برگزار شده است.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: این دوره های آموزشی با تمرکز بر آموزش HSE عمومی، بررسی حوادث ، آموزش مسائل عمومی پدافند غیر عامل و مدیریت بحران شرکت برای کلیه کارکنان منطقه و انبار ونواحی انجام شده است.

 

48

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 707037
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.