به گزارش خبرنگار خبرگزاری خبرانلاین،  قاسم سلیمانی دشتکی روز شنبه در شورای برنامه ریزی و توسعه چهارمحال و بختیاری تاکید کرد: مدیرانی که زود موضع خود را با تغییر شرایط عوض می کنند، برکنار و از افراد توانمند و به دور از هرگونه افراط و تفریط بهره گیری خواهد شد.

سلیمانی دشتکی در بخش دیگری از سخنان خود دستگاه های نظارتی را بازوی توانمند دستگاه های اجرایی اعلام و تصریح کرد: تمامی مدیران چهارمحال و بختیاری موظفند به منظور جلوگیری از هرگونه تخلف احتمالی در امور نسبت به همکاری با مجموعه نظارتی استان اقدام کنند.

وی استفاده از افراد ضعیف و یکطرفه در مدیریت را بسیار خطرناک دانست و افزود: سیاست دولت نیز استفاده از نیروهای معتدل اصولگرا و اصلاح طلب است.
وی یادآور شد: سال گذشته 2 هزار و 700 میلیارد ریال اعتبارات چهارمحال و بختیاری از محل مواد 10، 12 و 180 قانون ابلاغ نشد.
استاندار چهارمحال و بختیاری اظهار کرد: طرح های دارای افزون بر 80 درصد پیشرفت فیزیکی در استان باید تا هفته دولت امسال تکمیل و بهره برداری شود.
وی گفت: فرمانداران شهرستان های 9 گانه چهارمحال و بختیاری توجه داشته باشند که هیچ طرحی دارای افزون بر 80 درصد پیشرفت فیزیکی نباید راکد و معطل بماند، به همین منظور این طرح ها که در شورای برنامه ریزی شهرستان ها مطرح نشده است، باید ارائه و برنامه ریزی در این خصوص اصلاح شود.
استاندار چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: قول های وزیر سابق آموزش و پرورش شامل؛ اختصاص 40 میلیارد ریال به آموزش و پرورش استان و وعده تامین یک سوم هزینه ساخت مدرسه های خیرساز در این استان محقق نشده که نیازمند پیگیری جدید است.
سلیمانی دشتکی اظهار کرد: واگذاری حق بهره برداری ساختمان های آموزشی مازاد بر نیاز آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری به دهیاری های استان ایرادی ندارد.
وی گفت: البته در صورت نیاز به فروش این ساختمان ها از سوی آموزش و پرورش دهیاری ها بایستی نسبت به تحویل آن اقدام کنند.
استاندار چهارمحال و بختیاری تاکید کرد: تهیه و تصویب سند آمایش سرزمین استان تا شهریور امسال انجام می شود.
وی افزود: توزیع عادلانه امکانات و حرکت در مسیر توسعه ای براساس معیارهای علمی از مهمترین برنامه های سند آمایش سرزمین چهارمحال و بختیاری است.
سلیمانی دشتکی تصریح کرد: با تصویب سند آمایش سرزمین روند توسعه ای این استان در شاخص های مختلف شتاب می گیرد.
رئیس سازمان برنامه و بودجه چهارمحال و بختیاری نیز گفت: تهیه سند آمایش سرزمین این استان از شهریور سال گذشته آغاز شده است.
حبیب الله وفایی اظهار کرد: این سند در هشت فصل از سوی مرکز مطالعات و تحقیقات شهرسازی و معماری ایران در حال تهیه است.
وی یادآور شد: فصل های سند آمایش سرزمین چهارمحال و بختیاری شامل تحلیل نظام سکونتگاه های استان و ساختار فضایی آن، توصیف و تحلیل پیوندهای اصلی بین سکونتگاه ها، ملاحظات ایمنی دفاعی و امنیتی در آمایش استان، جمع بندی و نتیجه گیری از مطالعات وضع موجود، تعیین چشم انداز و طراحی سناریوی توسعه فضایی استان، برنامه ریزی و نظام اجرایی و مدیریت آمایش است.
گفتنی  است ، در این نشست سه طرح پروار بندی گوسفند، پرواربندی گوساله و حفر چاه کشاورزی به تصویب اعضای شورای برنامه ریزی و توسعه چهارمحال و بختیاری رسید.

 

48

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 706434
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.