به گزارش ایرنا، قاسم سلیمانی دشتکی روز شنبه در آئین تجلیل از برگزیدگان ششمین دوره مسابقات ملی مناظره دانشجویان چهارمحال و بختیاری تاکید کرد: مسئولان اجرایی، برنامه ریزان و تصمیم گیران در سطح ملی و استانی باید از انتقادات سازنده، علمی و منصفانه در راستای رفع مشکلات موجود و تلاش برای ارتقای شاخص های توسعه ای در بخش های مختلف بهره بگیرند.
وی افزود: تحمل و پذیرش دیدگاه ها و نظرات درست و سنجیده مخالفان، معیار مناسبی برای رسیدن به عدالت و پیشرفت محسوب می شود.
استاندار چهارمحال و بختیاری اظهار کرد: تلاش برای نهادینه کردن انتقادات سازنده، علمی و منصفانه در جامعه باید در دستور کار متولیان امر قرار گیرد.
وی گفت: اجرای قانون با صحبت در تریبون ها بسیار متفاوت بوده و همین مهم عامل ایجاد اصطکاک با قانون گریزان است.
وی همچنین موفقیت تعدادی از دانشجویان چهارمحال و بختیاری به عنوان برگزیدگان ششمین دوره مسابقات ملی مناظره دانشجویان را قابل تقدیر دانست.
نماینده مردم شهرستان های اردل، فارسان، کوهرنگ و کیار در مجلس شورای اسلامی نیز گفت: جهاد دانشگاهی کشور هیچگاه دچار حاشیه نشده و همواره بر مبنای علم پیشرفت کرده است.
علی کاظمی باباحیدری تاکید کرد: در طول نظام جمهوری اسلامی، جهاد دانشگاهی توانسته به موفقیت های علمی مطلوبی در سطح ملی و بین المللی دست یابد.
رئیس جهاد دانشگاهی چهارمحال و بختیاری نیز گفت: نوآوری، خلاقیت، پرهیز از فعالیت های تکراری، انجام اقدامات جهادی و حرکت در مسیر علوم بنیادی از دیگر مشخصات بارز جهاد دانشگاهی محسوب می شود.
وحید خلیلی اردلی تصریح کرد: هدالت محوری، قانون مداری، روابط بین الملل، مبارزه مفاسد اقتصادی، ارتباط با رسانه های جمعی، اقتصاد مقاومتی، اشتغال دانش بنیان و توسعه پایدار از مهمترین موضوعات برگزاری مناظرات دانشجویی است.
وی با اشاره به شرکت پنج تیم چهار نفره از دانشگاه های چهارمحال و بختیاری در ششمین دوره مسابقات ملی مناظره دانشجویان گفت: از این تعداد سه تیم به مرحله منطقه ای راه یافتند.
خلیلی اردلی تاکید کرد: برگزیدگان مرحله منطقه ای نیز می توانند خود را برای رقابت در مرحله کشوری آماده کنند.
در این نشست 20 دانشجو در قالب پنج گروه از دانشگاه های شهرکرد، پیام نور، فرهنگیان و آموزشکده فنی دختران شهرکرد تقدیر شدند.
از این تعداد 16 دانشجو در قالب چهار گروه به دختران و چهار دانشجو در قالب یک گروه به پسران اختصاص داشت.
همچنین از 9 داور شرکت کننده در ششمین دوره مسابقات ملی مناظره دانشجویان از دانشگاه های شهرکرد، آزاد اسلامی واحد شهرکرد، پیام نور، فنی و حرفه ای و فرهنگیان تجلیل شد.
خبرنگار: وحید رئیسی دهکردی**انتشار:جهانبخش صفری
7362/6021
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.