مجید علیپور روز پنجشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: این آتش سوزی عصر چهارشنبه رخ داد که با حضور بموقع نیروهای اعزامی آتش نشانی مهار شد ، اما یکهزار متر مربع از درختان و پوشش گیاهی این پارک در آتش سوخت.
وی با بیان اینکه عامل انسانی علت وقوع این آتش سوزی بوده است، اظهار کرد: از ابتدای امسال به دلیل بی توجهی مسافران و گردشگران چندین مورد آتش سوزی در پارک های شهرکرد رخ داده است.
مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهرکرد، تعداد خوردوهای این مرکز را 15 دستگاه اعلام کرد و گفت: هم اکنون 55 نیرو در این مرکز مشغول خدمات رسانی هستند.
همچنین مدیرآتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بروجن از امداد رسانی به یک حادثه رانندگی در عصر روز چهارشنبه با کمک نیروهای آتش نشان و اورژانس 115 شهرستان خبر داد.
اسماعیل یزدانی افزود: در تماس با سامانه 125 اتش نشانی بروجن برخورد سواری گازسوز پژو با کامیون حامل سیمان اطلاع رسانی شد.
وی از اعزام یک اکیپ امداد و نجات سوانح جاده ای به محل حادثه خبر داد و گفت: یک نفر مصدوم این حادثه رانندگی پس از نجات از خودرو جهت درمان به تکنسین های فوریتهای پزشکی شهرستان تحویل داده شد.
به گزارش ایرنا، بوستان ملت شهرکرد که قدمتی 60ساله دارد یکی از مکان های گردشگری و تفرجگاه های تابستانی گردشگران و مسافران مرکز چهارمحال و بختیاری است.
خبرنگار: سمیه پناهنده**انتشار دهنده:محمود رئیسی
7360/2097
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.