به گزارش ایرنا، قاسم سلیمانی دشتکی شامگاه چهارشنبه در نشست بررسی طرح ساماندهی حوضه آب زاینده رود با حضور وزیر نیرو، استانداران چهارمحال و بختیاری و اصفهان و معاونان آنان، نمایندگان مردم دو استان در مجلس شورای اسلامی و رئیس و تعدادی از اعضای کمیسیون امنیت ملی مجلس دهم در تهران تاکید کرد: رعایت عدالت در توزیع منابع آب به ویژه در حوضه زاینده رود می تواند بسیاری مشکلات موجود بین دو استان را رفع کند.
وی افزود: خشکسالی های 9 سال اخیر، کاهش منابع آب، کم شدن دبی رودخانه ها و چشمه ها، پائین رفتن سطح آب چاه ها و خشکیدگی بسیاری قنات ها از مهمترین نیازهای ضرورت توزیع عادلانه منابع آب محسوب می شود.
سلیمانی دشتکی تصریح کرد: رعایت قانون و توزیع عادلانه منابع آب از مهمترین خواسته های مردم و از بهترین روش های به حداقل رساندن مشکلات این بخش است.
اعضای کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی، معاون وزیر نیرو و تعدادی از مسئولان ملی و استانی پنجشنبه گذشته از رودخانه زاینده رود و طرح های همجوار آن به صورت میدانی بازدید کردند.
اعضای کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی برای بررسی طرح های آبی و کمبود آب در سرچشمه های کارون و زاینده رود به چهارمحال و بختیاری سفر کرده بودند.
خبرنگار: وحید رئیسی دهکردی** انتشار دهنده: محمود رئیسی
7362/2097
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.