به گزارش خبرنگار خبرگزاری خبرانلاین ، قاسم سلیمانی دشتکی در شورای هماهنگی امور سرمایه گذاری و اقتصادی چهارمحال و بختیاری تاکیدبه منظور اجرای مصوبات سفر رئیس جمهوری به چهارمحال و بختیاری در سطح ملی باید مسئولان دستگاه های اجرایی استان نیز حضور پیدا کنند.

استاندار چهارمحال وبختیاری مسئولان اجرایی استان را موظف کرد تا 24 مصوبه اجرا نشده و هفت دستور رئیس جمهوری در سفر به این استان را با فوریت دنبال و اجرایی کنند.
وی یادآور شد: اجرای شهرک توریستی گردشگری شیدا و تهیه طرح جامع گردشگری در این استان را از جمله این مصوبات دانست.
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار چهارمحال و بختیاری نیز گفت: مستندات، مکاتبات و نتیجه پیگیری های مسئولان دستگاه های اجرایی مربوطه در خصوص مصوبات سفر رئیس جمهوری به این استان باید اعلام و اطلاع رسانی شود.
سیامک سلیمانی دشتکی تاکید کرد: حفظ سرمایه های کنونی و حمایت از بخش تولید چهارمحال وبختیاری در کنار جذب سرمایه گذاران داخلی و خارجی به منظور انجام سرمایه گذاری در بخش های مختلف استان مورد توجه جدی قرار گیرد.
گفتنی است در سفر حجت الاسلام حسن روحانی و هیات وزیران به استان چهارمحال و بختیاری در مردادماه سال 93 برای توسعه این استان 84 مصوبه و 14 دستور با 2 هزار و 230 میلیارد ریال اعتبار تصویب شد.
از این تعداد تاکنون 60 مصوبه و هفت دستور برابر 71.5 درصد کل مصوبات محقق شده است.
براساس اعلام مسئولان چهارمحال و بختیاری مابقی مصوبات و دستورات مربوط به سفر رئیس جمهوری و هیات دولت به چهارمحال و بختیاری تا پایان سال 1397 اجرایی می شود.

 

46

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 689343
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.