به گزارش ایرنا،فرید براتی شامگاه شنبه در آیین تجلیل از برگزیدگان قرآنی دانشگاه های علمی کاربردی چهارمحال و بختیاری اظهار کرد:
در دوازدهمین دوره مسابقات قران و عترت دانشگاه های علمی کاربردی کشور در سال گذشته 577نفر از دانشجویان و کارمندان استان شرکت داشتند.
وی افزود:حدود 30دانشجو و11کارمند از این تعداد در مرحله استانی برگزیده شدند.
براتی ادامه داد: چهار نفر به مسابقات کشوری دانشگاه های علمی کاربردی و دو نفر نیز به مسابقات ملی قرآن و عترت تمامی دانشگاه های کشور راه یافتند.
وی بیان کرد:در سه سال گذشته دانشگاه علمی کاربردی چهارمحال و بختیاری به تناسب جمعیت از نظر مشارکت اعضا در مسابقات قران و عترت دانشگاه های علمی کاربردی کشور رتبه نخست را داشت که اکنون به رتبه دوم تنزل یافته است.
براتی از برگزاری سیزدهمین دوره این مسابقات در شهریور امسال خبرداد و افزود: برای این دوره از مسابقات تاکنون 285 نفر از دانشگاه علمی کاربردی چهارمحال و بختیاری نامنویسی کرده اند که این رقم معادل 5.5درصد از جمعیت دانشجویان این دانشگاه است.
وی بخش های شفاهی،کتبی،فناوری،هنری وپژوهشی را از محورهای مسابقات قرانی دانشگاه های کشور برشمرد.
براتی تقویت کانون و شکل گیری نهادهای دانشجویی نظیر کانون قرآن و عترت را از سیاست های پیش روی دانشگاه علمی کاربردی استان عنوان کرد.
به گزارش ایرنا، در این آیین که در تالار مجتمع لاله شهرکرد با حضور جمعی از استادان ،دانشجویان و کارکنان دانشگاه علمی کاربردی برگزار شد از چند نفر از فعالان و برگزیدگان مسابقات قرآنی این دانشگاه تجلیل و از کانون قرآن و عترت دانشگاه علمی کاربردی فارسان نیز رونمایی شد.
هم اینک چهار هزار و 500 دانشجو،450 مدرس و حدود 60 کارمند در دانشگاه های علمی کاربردی چهارمحال و بختیاری مشغول به فعالیت هستند.
خبرنگارشکوفه سلیمانی** انتشار دهنده: محمود رئیسی
8125/2097
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.