ابوالقاسم کریمی روز جمعه در حاشیه راهپیمایی روز قدس در گفت وگو با خبرنگار ایرنا با اشاره به اتفاقات اخیر و توطئه های گروهک تکفیری داعش در اقصی نقاط جهان به خصوص در تهران افزود: امسال نیز همچون سال‌های گذشته مردم با حضور حماسی و گسترده در راهپیمایی روز قدس توطئه‌های آمریکا‌، انگلیس و اسرائیل را خنثی می کنند.
وی اظهار کرد: حضور گسترده و پرشور مردم روزه دار در این راهپیمایی نشان داد که فلسطین و قدس فراموش نشدنی است.
کریمی افزود: مردم روزه دار و همیشه در صحنه شهرستان لردگان نیز همزمان با سراسر کشور با حضور افتخارآفرین خود در این راهپیمایی دشمنان نظام را ناامید می کنند.
به گفته وی در راهپیمایی روز قدس امسال مردم به صورت خودجوش علیه ظلم و ستم به پا می‌خیزند و با سر دادن شعار مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرایئل و صهیونیست ها مشت محکمی بر دهان مستکبران و ستمگرانی که نابودیشان قطعی است، می زنند.
به گزارش ایرنا، مراسم راهپیمایی روز قدس همزمان با سراسر کشور در پنج نقطه از شهرستان لردگان به سمت مصلی نماز جمعه درحال برگزاری است.
راهپیمایی روز جهانی قدس در 173 نقطه از استان چهارمحال و بختیاری در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان برگزار می شود.
امام خمینی (ره) در 16 مرداد 1358 دراقدامی هوشمندانه آخرین جمعه ماه مبارک رمضان را به عنوان «روز جهانی قدس» نامگذاری کردند و این روز را روز مقابله مستضعفان با مستکبران دانستند و از مسلمانان جهان خواستند که در این روز همبستگی خود را برای حمایت از حقوق قانونی مردم مسلمان فلسطین به نمایش بگذارند.
خبرنگار: سمیه پناهنده** انتشار:جهانبخش صفری
7360/6021
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.