به گزارش ایرنا، قاسم سلیمانی دشتکی روز پنجشنبه در نشست با عضو هیات مدیره و مدیرعامل پست بانک ایران تاکید کرد: به منظور جلب مشارکت های مردمی و هدایت سرمایه های خرد روستایی به پست بانک می تواند یکی از حساب های دهیاری ها به شعب این بانک منتقل شود.
وی افزود: پست بانک باید پرداخت تسهیلات مورد نیاز برای ایجاد اشتغال، رونق تولید و ارتقای وضعیت اقتصادی در روستاها را جزو برنامه های اولویت دار خود قرار دهد.
سلیمانی دشتکی تصریح کرد: تجمیع منابع درآمدی و سرمایه گذاری آن در بخش تولید می تواند باعث کاهش نرخ بیکاری و افزایش شاخص های توسعه ای در بخش های مختلف شود.
وی یادآور شد: توجه به صنایع روستایی و راه اندازی کارگاه های بسته بندی در مناطق روستایی رونق اقتصادی و تسریع در توسعه روستاها را به دنبال دارد.
عضو هیات مدیره و مدیرعامل پست بانک ایران نیز گفت: هم اینک 10 هزار شعبه و باجه پست بانک در کشور به صورت آنلاین با یکدیگر فعالیت می کند.
خسرو فرحی اظهار کرد: حضور فراگیر پست بانک در مناطق روستایی کشور با استفاده از فنآوری های پیشرفته دنیا خدمات رسانی به روستانشینان را تسهیل و هزینه های ناشی از آن را کاهش داده است.
وی افزود: نقشه جامعی برای حضور پست بانک در روستاها و دهستان های دارای جمعیت مناسب کشور تهیه و آماده اجرا شده است.
فرحی تاکید کرد: به تازگی برای ارتقای فعالیت در حوزه های آب، محیط زیست، صنعت و غیره قراردادهایی به منظور پرداخت تسهیلات سرمایه در گردش بین پست بانک ایران و صندوق توسعه ملی بسته شد.
وی یادآور شد: آمادگی پذیرفتن تامین مالی تمامی فعالیت های حوزه آی تی و آی سی تی از سوی پست بانک ایران وجود دارد.
به گزارش ایرنا، چهارمحال و بختیاری دارای بیش از 900روستا با جمعیتی افزون بر 450هزار نفر است.
خبرنگار: وحید رئیسی دهکردی** انتشار دهنده: محمود رئیسی
7362/2097
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.