به گزارش ایرنا، قاسم سلیمانی دشتکی روز دوشنبه در ستاد تسهیل و رفع موانع تولید چهارمحال و بختیاری تاکید کرد:اینک گزارش دهی عملکرد این ستاد و تلاش برای رفع مشل واحدهای تولیدی استان در سطح ملی ضعیف است.
وی افزود: عملکرد مجموع دستگاه های اجرایی عضو ستاد تسهیل و رفع موانع تولید چهارمحال و بختیاری و بخش خصوصی فعال در این ستاد مطلوب و قابل قبول است.
سلیمانی دشتکی تصریح کرد: ارائه عملکرد و گزارش علمی و کارشناسی از نحوه فعالیت ستاد تسهیل و رفع موانع تولید چهارمحال و بختیاری در سطح ملی می تواند باعث رتبه برتر این ستاد در کشور شود.
وی یادآور شد: مدیران دستگاه های اجرایی عضو ستاد تسهیل و رفع موانع تولید چهارمحال و بختیاری باید گزارش فعالیت خود در این حوزه را از طریق رسانه های عمومی اطلاع رسانی کنند.
مدیرکل تامین اجتماعی چهارمحال و بختیاری نیز گفت: سال گذشته پرونده بیمه ای 723 کارگاه با بدهی 120 میلیارد ریال در استان بررسی شد.
غلامرضا محمدی فارسانی اظهار کرد: از این تعداد بخشودگی جرائم 620 کارگاه به مبلغ 26 میلیارد ریال بود.
وی افزود: بخشودگی جرائم بدهکاران به تامین اجتماعی از طریق پرداخت به موقع اقساط قابل انجام است.
اعضای ستاد تسهیل و رفع موانع تولید چهارمحال و بختیاری مشکلات 6 واحد تولیدی استان را بررسی و راهکارهای لازم برای رفع این مشکلات در زمینه های امهال تسهیلات، بدهی به تامین اجتماعی، پرداخت تسهیلات در گردش و تقسیط بدهی های بانکی را ارائه کردند.
خبرنگار: وحید رئیسی دهکردی** انتشار دهنده: محمود رئیسی
7362/2097
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.