به گزارش ایرنا، محسن ابراهیمی روز چهارشنبه با اعلام این خبر افزود: واژگونی 2 دستگاه خودروی پراید و پژو در گردنه 'خلک ' در محور شهرکرد به سورشجان در 24 ساعت گذشته، باعث فوت نوزاد 3 ماهه شد.
به گفته وی، در حادثه اول در تماس تلفنی با مرکز پیام اورژانس 115 و اعلام واژگونی خودرو پژو از سوی اورژانس 115 استان 3 دستگاه آمبولانس به محل حادثه اعزام شد.
وی اظهارکرد: کارشناسان فوریتهای پزشکی پس از رسیدن به صحنه حادثه، اقدامات درمانی را برای 2 خانم مصدوم و همچنین عملیات احیای قلبی و ریوی را برای نوزاد 3 ماهه در طول مسیر انتقال به بیمارستان انجام دادند، ولی به علت شدت جراحات وارده نوزاد سه ماهه فوت کرد.
ابراهیمی افزود: در حادثه دوم که بامداد روز چهارشنبه بر اثر واژگونی خودروی پراید رخ داد، یک خانم و آقا مصدوم شدند.
وی از اعزام 2 دستگاه آمبولانس اورژانس 115 به محل حادثه خبر داد و گفت: کارشناسان تکنسین های فوریتهای پزشکی پس از انجام اقدامات درمانی توسط مصدومان هر 2 حادثه را به بیمارستان آیت الله کاشانی شهرکرد منتقل کردند.
به گزارش ایرنا، براساس گزارش پلیس راه چهارمحال وبختیاری سرعت غیرمجاز یکی از عوامل مهم در واژگونی خودروهاست، در سال 95 بیش از 100 فقره از تصادفات رانندگی به علت واژگونی خودرو و سرعت غیرمجاز گزارش شده است.
خبرنگار: سمیه پناهنده** انتشار دهنده:محمود رئیسی
7360/2097
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.