به گزارش روز دوشنبه ایرنا به نقل از روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه چهارمحال و بختیاری، مجتبی سرداری افزود: در سال 95 حدود 88 میلیون و 134 هزار مترمکعب گاز طبیعی فشرده CNG در سطح استان عرضه شده است که به ازای این مقدار مصرف گاز،حدود 88 میلیون لیتر بنزین در استان صرفه جویی شده است.
وی از مصرف 15 میلیون و 251 هزار متر مکعب گاز طبیعی فشرده در استان در دوماهه نخست امسال تصریح کرد: این میزان مصرف انرژِی پاک نسبت به بازه زمانی مشابه در سال قبل 5 درصد رشد داشته است.
مدیر شرکت ملی پخش فراورده های نفتی چهارمحال و بختیاری با اشاره به اولویت قرارگرفتن استاندارد سازی جایگاه های عرضه کننده CNG زیر پوشش استان افزود: بیش از 83 درصد از جایگاههای CNG بطور کامل استاندارد سازی شده است.
سرداری همچنین از اجرای عملیات عمرانی و نصب تجهیزات جایگاه سوخت ' دشتک ' شهرستان اردل در امسال خبر داد و توضیح داد: جایگاه CNG شهر جونقان نیز با دریافت تاییدیه های لازم در دست احداث می باشد.
به گزارش ایرنا، چهارمحال و بختیاری با قرارگرفتن بین دو استان صنعتی خوزستان و اصفهان در چندین محور مواصلاتی بیشترین تردد خودروی سنگین و سبک را دارد.
خبرنگار: مرتضی شاهوردی** انتشار دهنده: محمود رئیسی
6199/2097
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.