به گزارش روز یکشنبه ایرنا به نقل از پایگاه ایثار، فریبرز نجفی در نخستین جلسه این ستاد افزود: با فعال شدن این ستاد از توانمندی روحانیون برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در بین نسل جوان استفاده می شود.
وی افزود: آئین نامه ستاد اجرایی شاهد و ایثارگر حوزوی در نیمه دوم سال 1395 به تصویب ستاد مرکزی شاهد و ایثارگر حوزه های علمیه رسید.
معاون فرهنگی و امور اجتماعی بنیاد و امور ایثارگران استان نیز ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، حفظ و پاسداری از آثار و پیام شهیدان و ایثارگران، ساماندهی امور ایثارگران و شاهد حوزه های علمیه و ساماندهی امور آموزشی، تبلیغی ایثارگران روحانی را از اهداف تشکیل این ستاد عنوان کرد.
روح الله رسولی افزود: تکریم و تجلیل از نخبگان، استعدادهای برتر و ممتازین شاهد و ایثارگر حوزوی در حوزه های علمیه از دیگر اهداف تشکیل این ستاد است.
به گزارش ایرنا، با توجه به پیشنهادهای اعضا در سیزدهمین جلسه ستاد اجرایی شاهد و ایثارگر حوزه علمیه که 4 مهرماه سال گذشته برگزار شد، پیش نویس دستورالعمل تشکیل ستاد اجرایی شاهد و ایثارگر حوزه های علمیه در استان ها در جلسه جاری مطرح و به تصویب اعضا رسید و مقرر شد دستورالعمل یاد شده برای اجرا به حوزه های علمیه و بنیاد استان ها ابلاغ شود.
هم اکنون 8 مدرسه علمیه و یک مرکز تخصصی در استان با یک هزار و 95 طلبه در این فعال است.
چهارمحال و بختیاری در طول هشت سال دفاع مقدس دو هزار و 400شهید را تقدیم انقلاب اسلامی ایران کرد.
دریافت کننده:سمیه پناهنده** انتشار دهنده:محمود رئیسی
7360/2097
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.