حجت الله میرزایی روز پنجشنبه در جریان سفر به شهرستان کیار در استان چهارمحال و بختیاری درگفت و گو با ایرنا افزود: طبق قانون 10 درصد از سهام های قابل واگذاری باید به جامعه هدف ارائه شود.
وی گفت: فروش سهام در گذشته صرفا به بازنشستگان کشوری انجام می شد که در این راستا 110 هزار نفر از بازنشستگان تامین اجتماعی نیز تاکنون سهام دریافت کرده اند.
میرزایی، تعداد بازنشستگان و مستمری بگیران زیر پوشش تامین اجتماعی را حدود 3 میلیون نفر برآورد کرد و گفت: به تناسب خدمت و سابقه افراد، حقوق و خدمات متناسب به بیمه شدگان ارائه می شود.
وی افزود: با برنامه ریزی های انجام شده از طریق بانک عامل برای 250 هزار مستمری بگیر، امسال تسهیلات قرض الحسنه پرداخت خواهد شد.
معاون اقتصادی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی همچنین شاخص کسب و کار در دولت نهم و دهم را 152 اعلام کرد که بگفته وی این شاخص در دولت یازدهم به 120 بهبود یافته که این به معنی رسیدن به فضای آرام و با ثباتی است که افزایش تعداد تعاونی ها و جذب سرمایه های خارجی از مزیت های آن است.
معاون اقتصادی و برنامه ریزی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی به منظور شرکت در مراسم ترحیم کوچکترین عضو ستاد انتخاباتی حسن روحانی در چهارمحال و بختیاری که در سانحه تصادف جان خود را از دست داده بود، به این استان سفر کرده است.
خبرنگار: مرتضی شاهوردی**انتشار: جهانبخش صفری
6199/6021
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.