به گزارش ایرنا، در این بیانیه که روز چهارشنبه از سوی خدیجه ربیعی فردانبه نماینده بروجن آمده است: امروز تروریست های بزدل و خدانشناس که کینه خودشان از انقلاب و حضور گسترده مردم در پاسبانی از انقلاب را نتوانستند در دل نگهدارند با اقدامی غیرانسانی دست به ترور در حرم مطهر حضرت امام خمینی(ره) و ساختمان مجلس شورای اسلامی زدند.
در این بیانیه آمده است: مجمع نمایندگان استان چهارمحال و بختیاری ضمن محکومیت شدید این اقدام غیرانسانی و محکومیت عوامل پشت پرده این اقدام که بدون شک در پوستین استکبار جهانی و عوامل صهیونیستی نهفته است، از اقدام مسؤلانه و هوشمندانه نیروهای امنیتی و اطلاعاتی و سپاه پاسداران و بسیج و دژبانی مجلس و نیروهای انتظامی و همه دست اندرکاران که در دفع این اقدام رذیلانه عمل کردند تقدیر و تشکر می کند.
این بیانیه می افزاید: شهادت تعدادی از هموطنان عزیز در این واقعه را خدمت همه مردم میهن عزیزمان و مقام معظم رهبری و خانوادههای بزرگوارشان تبریک و تسلیت عرض می نماید و برای مجروحان این واقعه شفای عاجل آرزومند است.
در پایان آمده است: همچنین این مجمع به اطلاع همه هم استانیها و هموطنان عزیز که نگران این واقعه بوده و پیگیر بودند می رساند که همه نمایندگان مجلس در صحت و سلامت هستند.
به گزارش ایرنا، عملیات تروریستی روز چهارشنبه در حرم مطهر امام راحل و مجلس شورای اسلامی با هلاکت تروریست ها پایان یافت.
عملیات تروریستی مجلس شورای اسلامی که از ساعت 10:15 دقیقه آغاز شده بود، بعد از ظهر چهارشنبه پایان یافت.
یکی از این تروریست ها خود را منفجر کرد و سه تن دیگر نیز توسط نیروهای یگان ویژه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به هلاکت رسیدند.
همچنین یک تیم تروریستی دیگر همزمان به حرم مطهر امام خمینی(ره) رفته بود که با هوشیاری ماموران حفاظت حرم یک نفر کشته و دیگری نیز اقدام به انفجار کمربند انتحاری کرد و به هلاکت رسید.
به گزارش اورژانس تهران در این عملیات ها تا کنون 12 نفر به شهادت رسیدند و 42 نفر مصدوم شدند.
دریافت کننده : محمود رئیسی
2097
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.