به گزارش خبرگزاری خبرانلابن به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان شهرکرد ، حمید ملک پور در نشست ستاد بازآفرینی شهری اظهار داشت: ۶ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان اعتبار به پروژه‌های منطقه غرب شهرکرد، محله‌های چالشتر، مهدیه و اشکفتک اختصاص یافت.

وی با اشاره به وجود محرومیت در این منطقه افزود: این میزان اعتبار در پروژه‌های حوزه شهرداری، علوم پزشکی، ورزش و جوانان، آموزش و پرورش و سایر دستگاه‌ها هزینه می‌شود.

فرماندار شهرستان شهرکرد با اشاره به ایجاد طرح پیاده‌راه در مرکز شهرکرد بیان کرد: طرح پیاده‌راه از چهارراه بازار تا فلکه آبی شهرکرد ارائه شده که در صورت تصویب تردد خودرو در این مسیر ممنوع و تنها برای رفت و آمد عابران است.

ملک پور با بیان اینکه در صورت تصویب این طرح فضاسازی مناسب اجرا و چیدمان شهری در این خیابان تغییر می‌کند، خاطرنشان کرد: مانند این طرح در شهر رشت استان گیلان نیز اجرایی شده که مزایای خوبی در پی داشته است.

وی در تشریح چرایی این طرح تصریح کرد: با توجه به اینکه بازار مرکزی شهرکرد امروز به سمت شمال شهرکرد در خیابان‌های کاشانی، دوازده محرم و ولیعصر شمالی منتقل شده و بازار در بافت مرکزی کارایی خود در زمینه بازار را از دست داده در صورت تصویب این مصوبه تغییرات خوبی در بافت مرکزی شهرکرد ایجاد می‌شود.

فرماندار شهرستان شهرکرد در توضیح ستاد بازآفرینی شهری بیان کرد: در راستای پایدار کردن و کارآمد کردن فضای شهری موجود که به مرور زمان فعالیت خود را از دست داده و فرسوده می‌شود در ستاد بازآفرینی شهری با تأمین اعتبار از محل بازآفرینی کشور این فضاها تغییر و بازسازی می‌شوند.

46

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 668172
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.