حجت الاسلام مرتضی عزیزی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: همزمان با اجرای طرح ضیافت الهی در ماه مبارک رمضان و به مناسبت فرا رسیدن ایام رحلت امام خمینی(ره) و قیام 15 خرداد محفل انس با قرآن با حضور قاری مصری روز دوشنبه ساعت 19 در مسجد جامع شهر بن و ساعت 21 در مسجد جامع فرخشهر برگزار می شود.
وی همچنین از فعالیت 30 مبلغ دینی در قالب طرح ضیافت الهی در بقاع متبرکه استان خبر داد و گفت: هدف از اعزام مبلغان نشر و ترویج فرهنگ حیات ‌بخش قرآن و بهره‌ گیری از فضای معنوی ماه مبارک رمضان در آموزش و ترویج فرهنگ قرآنی و جذب نوجوانان و جوانان به محافل دینی است.
عزیزی با اشاره به فعالیتهای مبلغان دینی اعزام شده به بقاع متبرکه استان، تصریح کرد: برگزاری مجالس سخنرانی، پاسخگویی به سوالات و شبهات دینی و برپایی جلسات قرآنی از مهمترین وظایف این مبلغان دینی است.
مدیرکل اوقاف و امور خیریه چهارمحال و بختیاری، توزیع کتابچه، بروشور، اجرای برنامه هایی از قبیل برگزاری دعا و مناجات، برگزاری محافل انس با قرآن با حضور قاریان برتر کشوری و بین المللی، اطعام دهی به ایتام در شبهای قدر و برپایی سفره های افطاری در ماه مبارک رمضان را از دیگر اقدامات اداره کل اوقاف در سطح اماکن مذهبی استان چهارمحال وبختیاری برشمرد.
به گزارش ایرنا، طرح ضیافت الهی امسال در 25 بقعه متبرکه این استان در راستای تبلیغ دین و ترویج معارف اسلامی در حال برگزاری است.
خبرنگار: خاطره حسین زاده**انتشار: جهانبخش صفری
7363/6021
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.