قاسم سلیمانی  در نشست ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی گفت: با چند مانع در سر راه اشتغال زایی و تولید در استان مواجه هستیم که از جمله آن می توان به بروکراسی در ادارات اشاره کرد.

وی افزود: برای حل این مشکل از ادارات مربوطه خواسته شده کارکنان خود را به منظور تسهیل روند کاری متقاضیان تولید و اشتغال در زمینه های مختلف توجیه کنند.

سلیمانی دیگر مانع بر سر راه سرمایه گذاران و تولید کنندگان را دستگاه های نظارتی و بازرسی عنوان کرد و گفت: دستگاه های نظارتی و بازرسی در جهت ایجاد اشتغال و توسعه استان بر سر راه سرمایه گذاران و مدیران مانع تراشی نکنند.

وی تاکید کرد: دستگاه های نظارتی هیچ حقی ندارند که دستگاه ها و ادارات را برای ابطال پروانه تولیدی و یا مانع تراشی بر سر راه سرمایه گذاران تحت فشار قرار دهند و مانع رونق تولید و اشتغال در استان شوند.

استاندار از مدیران خواست اگر کارهای خود را با استناد به قانون انجام میدهند هیچ ترسی از ادامه کار و پیشبرد اهداف عالی استان نداشته باشند و اگر نمی توانند از پست خود کناره گیری کنند.

سلیمانی اظهار کرد: اگر مدیری در برابر فشار های ناحق سکوت می کند، قطعا در کار و پرونده خود مشکلی و نقطه ضعفی دارد.

وی با اشاره به متوقف شدن برخی پروژه ها از سوی دستگاه های نظارتی افزود: از دستگاه های نظارتی خواسته می شود قبل از متوقف کردن یک پروژه با بنده جلسه گذاشته شود و بررسی شود و چنانچه تخلفی در میان بود قطعا اقدامات لازم انجام خواهد شد.

استاندار خاطر نشان کرد: همه ی دستگاه ها و ادارات برای ایجاد اشتغال پایدار و توسعه استان باید دست به دست هم دهند و بجای مانع تراشی، تلاش کنند موانع از سر راه تولید و اشتغال برداشته شود.

وی تاکید کرد: اگر فردی مرتکب خلافی شود قطعا با وی برخورد خواهد شد، اما در غیر اینصورت دستگاه ها و ادارات بروکراسی اداری را کنار بگذارند و تمام تلاش خود را در جهت راه اندازی چرخ صنعت استان بکار گیرند.

46

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 663043
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.