به گزارش ایرنا، عبدالله قاسمی پیربلوطی، بعنوان سخنران پیش از خطبه های نماز جمعه شهرکرد افزود: تلاش ما بر این است با کاهش شهریه های دانشجویی، بستر لازم را برای ادامه تحصیل نخبگان استان فراهم کنیم.
وی ادامه داد: در سال گذشته نیز افزایش شهریه نداشتیم و درصدد هستیم با انجام فعالیت های علمی و پژوهشی در خارج از دانشگاه، منبع درآمدی جدیدی برای پاسخگویی به هزینه های خود بدست آوریم.
قاسمی، راه اندازی شرکت های دانش بنیان را اقدامی برای کسب درآمد و ایجاد اشتغال برای فارغ التحصیلان دانشگاهی دانست و گفت: امسال خود را متعهد به ایجاد 50 شغل در حوزه کارآفرینی کرده ایم.
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی شهرکرد از ارتقای رتبه علمی این مرکز خبر داد و افزود: این مرکز در حوزه فناوری و پژوهش جزو 10 دانشگاه آزاد برتر کشور است که از نظر علمی بین دانشگاه های کشور در رتبه 75 قرار دارد.
قاسمی تصریح کرد: هم اکنون در کنار تدریس رشته های کارشناسی، شاهد ارائه 23 رشته دکترای تخصصی و 75 رشته در مقطع کارشناسی ارشد هستیم.
وی خاطرنشان کرد: طی سه سال اخیر شاهد موفقیت های این مرکز در حوزه های علمی، پژوهشی، مالی و فرهنگی بودیم که این دانشگاه را به یک مجموعه کامل تبدیل کرده است.
حدود 60 هزار دانشجو در دانشگاههای چهارمحال و بختیاری به تحصیل اشتغال دارند که حدود 8 هزار نفر از این تعداد در دانشگاه آزاد اسلامی تحصیل می کنند.
خبرنگار: خاطره حسین زاده**انتشار: جهانبخش صفری
7363/6021
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.