به گزارش ایرنا، در متن پیام قاسم سلیمانی دشتکی که نسخه ای از آن روز پنجشنبه در اختیار ایرنا قرار گرفت، آمده است: درود خدا به روان پاک شهیدان و شما مردم ولایتمدار و همیشه در صحنه که همگام با ملت بزرگ ایران برای تجدید بیعت با آرمان های امام خمینی (ره) و لبیک به فرمان مقام معظم رهبری در سالی که به نام 'اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال' نامگذاری شده است، برگ زرینی را در تاریخ شکوهمند انقلاب اسلامی ورق خواهید زد.
وی در ادامه افزود: حضور آگاهانه و باشکوه مردم در انتخابات 29 اردیبهشت 1396 یاس و ناامیدی دشمنان اسلام را به همراه دارد، آنچه که دشمنان نظام را از تعرض به کشور بازمی دارد، حضور مردمی و قدرت معنوی نظام است که یکی از مظاهر تجلی این قدرت انتخابات است.
سلیمانی دشتکی ادامه داد: انتخابات مصونیت بخش است، عرصه انتخابات، تجلی حضور مردمی است که 39 سال پیش به ندای امام خمینی (ره) لبیک گفتید تا با پشتیبانی خود، ارزش های والای الهی را که در حاکمیت طاغوت و طاغوتیان رنگ باخته بود، جانی دوباره بخشند.
استاندار چهارمحال و بختیاری در این پیام تصریح کرد: براساس فرمایش بنیانگذار جمهوری اسلامی که «میزان رای ملت است» و سخنان مقام معظم رهبری که فرمودند «رای مردم حق الناس است»، با رعایت امانتداری رای مردم و بدون هیچگونه دخالتی در انتخابات، هر کس منتخب مردم بشود برای تمامی مسئولان، مردم و قشرهای مختلف قابل احترام است.
ئی در پایان این پیام آورده است: مردم به عنوان وظیفه و تکلیف شرعی و عقلی برای تعیین سرنوشت خود در پای صندوق های رای حضوری فعال و یاشکوه خواهند داشت تا دشمنان اسلام را مایوس و اتحاد و اراده خود را به نمایش بگذارند.
دوازدهمین انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین انتخابات شوراهای اسلامی 29 اردیبهشت ماه همزمان در سراسر کشور برگزار می شود.
دریافت کننده: وحید رئیسی دهکردی**انتشار: جهانبخش صفری
7362/6021
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.