به گزارش ایرنا، سیدرحمت الله حسینی روز سه شنبه در نشست خبری با خبرنگاران از برخی بداخلاقی های هواداران نامزدهای رقیب با ستادهای روحانی در استان گلایه کرد و در عین حال گفت: این تنش ها را با حفظ آرامش و دعوت به همدلی و وحدت کنترل کرده وهمه هواداران و فعالان ستادی خود را دعوت به آرامش کرده ایم.
وی خاطرنشان کرد: هواداران نامزدهای رقیب با برنامه های از قبل طراحی شده در ساعات پایانی شب و راه اندازی کارناوال هایی در مقابل ستاد دکتر روحانی، اقدام به پاره کردن بنرهای تبلیغاتی دکتر روحانی در شهرکرد کرده اند که انتظار است، مسئولان مربوطه با چنین تحرکاتی برخورد کنند.
رئیس ستاد انتخاباتی حسن روحانی در چهارمحال و بختیاری، تبیین برنامه های دولت آینده دکتر روحانی و تشریح دستاوردهای دولت یازدهم را از مهمترین فعالیت های تبلیغاتی این ستاد برشمرد و افزود: با دعوت از سخنرانان مطرح استانی و ملی تلاش می شود تا تنها به بیان دستاوردها و عملکردهای دولت بپردازیم و از تخریب دیگر کاندیداها خودداری می کنیم.
حسینی، اقبال به دکتر روحانی در دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری را بسیار خوب توصیف و تصریح کرد: هرچه به روزهای پایانی برگزاری انتخابات نزدیک تر می شویم، فضای انتخاباتی پرشورتر می شود.
وی، برجام را از بزرگترین دستاوردهای دولت یازدهم دانست و گفت: برجام تاثیر خود را بر روابط خارجی و حوزه های داخلی کشور گذاشته و بی شک با گذر زمان، دستاوردهای برجام بیش از پیش نمایان می شود.
حسینی آحاد مردم را برای حضور در انتخابات باشکوه و سرنوشت ساز و تعیین رییس جمهوری مقتدر و با تدبیر دعوت کرد و گفت: مردم راه خود را برای ایرانی آباد آماده کرده اند.
انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری همزمان با انتخابات پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا و میان دوره ای دهمین دوره مجلس شورای اسلامی 29 اردیبهشت ماه امسال برگزار می شود.
خبرنگار: خاطره حسین زاده ** انتشار دهنده: تاج محمد شیری/جهانبخش صفری
7363/6021/1860
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.