به گزارش روز سه شنبه ایرنا از روابط عمومی کمیته امداد استان، نوذر حیدری با اعلام این خبر افزود: در همین راستا سال گذشته برای 222 طرح، تسهیلات توان افزایی و 50 مورد تسهیلات طرح های کارانگیزی به مددجویان پرداخت شد.
وی تصریح کرد: قالب طرح های اشتغالزایی مددجویان در زمینه های کشاورزی، دامپروری، شیلات، صنایع دستی، فعالیت های صنعتی و معدنی و خدمات بوده است.
حیدری ادامه داد: تسهیلات پرداختی با در نظر گرفتن شرایط جغرافیایی و اقلیمی هر منطقه پرداخت می شود که 965 مورد در بخش دامپروری، 609 مورد خدمات، 231 مورد صنایع دستی، 155 مورد در بخش کشاورزی، 19 مورد فعالیت های صنعتی و معدنی و 2 طرح شیلات بوده که در مجموع برای یکهزار و 981 نفر شغل ایجاد شده است.
معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد چهارمحال و بختیاری، توانمندسازی مددجویان را مهمترین اولویت این نهاد دانست و گفت: براساس برنامه پنجم توسعه سالانه باید 10 درصد از جامعه هدف از بدنه حمایتی این نهاد خارج شود.
حیدری با بیان اینکه این نهاد 2 هزار و 238 یتیم را تحت حمایت خود دارد، افزود: از این تعداد یک هزار و 762 نفر یتیم زیر 18 سال هستند.
وی خاطرنشان کرد: هم اکنون 2 هزار و 227 حامی از ایتام استان حمایت می کنند و 11 یتیم بدون حامی هستند که یاری خیران برای کمک به آنها را می طلبد.
کمیته امداد امام خمینی (ره) استان دارای 16 مدیریت شهرستان و اداره است.
دریافت کننده: خاطره حسین زاده**انتشار: جهانبخش صفری
7363/6021
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.