بهنام سلیمانی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، با اشاره به آغاز انتشار فراخوان پنجمین جشنواره تئاتر منطقه ای در کشور گفت: این جشنواره در 6 منطقه اجرا می شود که چهارمحال وبختیاری میزبان شرکت کنندگان استان های اصفهان، قم، تهران، مرکزی و البرز است.
به گفته وی، این جشنواره با هدف برابرسازی فرصت ها برای معلولان و عرصه های اجتماعی، آموزشی، فرهنگی و هنری، رشد دیدگاه همدلی و ارزش های مثبت فرهنگی، توانمند سازی معلولان، گسترش آموزش تئاتر و تئاتر درمانی برای افراد دارای معلولیت مبتنی بر فرهنگ غنی و اصیل اسلامی و ایرانی و تاکید بر نگرش مثبت خانواده به فرزند دارای معلولیت و کمک به شکوفایی توانایی بالقوه معلولان برگزار می شود.
سلیمانی اظهار کرد: شرکت کنندگان در این جشنواره باید آثار خود را تا 30 خردادماه به دبیرخانه این جشنواره در اداره کل بهزیستی چهارمحال وبختیاری ارسال کنند.
به گفته وی، بازبینی تئاترها از 20 شهریورماه آغاز و تا 11 آبان ماه سال جاری ادامه دارد.
معاون توانبخشی بهزیستی چهارمحال و بختیاری اظهار کرد: زمان اجرا و برگزاری جشنواره 11 و 12 آذرماه سال جاری همزمان با روز جهانی معلولان با حضور گروه های برتر در شهرکرد اجرا می شود.
سلیمانی افزود: نمایش صحنه ای، خیابانی، کودک و نوجوان، آموزش و پژوهش و کارگاه های آموزش و نشست های تخصصی از بخش های این جشنواره است.
به گزارش ایرنا سال گذشته نمایش 'گل گیس و چوپان' به عنوان سومین نمایش برتر در چهارمین جشنواره بین المللی تئاتر معلولان از استان چهارمحال وبختیاری انتخاب شد.
خبرنگار: سمیه پناهنده** انتشار:جهانبخش صفری
7360/6021
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.