به گزارش ایرنا، قاسم سلیمانی دشتکی روز دوشنبه در همایش تجلیل از ایثارگران استانداری چهارمحال و بختیاری تاکید کرد: استفاده و بهره گیری از نیروهای اصولگرا و اصلاح طلب در دولت یازدهم فضا را برای حرکت تمامی تفکرات و سلیقه های سیاسی به سمت و سوی توسعه همه جانبه و پایدار در کشور فراهم کرده است.
وی با اشاره به حضور اقوام مختلف شامل؛ فارس، ترک و بختیاری در چهارمحال و بختیاری افزود: همزمان با فعالیت دولت یازدهم به منظور انتصاب مدیران از تمامی قومیت های استان بهره گیری شد.
سلیمانی دشتکی تصریح کرد: در موازنه قدرت های دنیا، جمهوری اسلامی ایران بعنوان یکی از قدرتمندترین کشورهای دنیا محسوب می شود.
وی یادآور شد: عزت کنونی ایران مرهون رشادت ها و مجاهدت های شهداء، جانبازان، آزادگان و ایثارگران دوران دفاع مقدس و حرکت در مسیر رهنمودهای امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری است.
استاندار چهارمحال و بختیاری اظهار کرد: اسلامیت، جمهوریت و وجود دموکراسی و آزادی در ایران اسلامی از مهمترین شاخصه های جمهوری اسلامی است.
وی گفت: دولت یازدهم در ارتقای روابط با کشورهای قدرتمند دنیا و موفقیت در مساله برجام توانست بار دیگر اقتدار ایران اسلامی را به دنیا ثابت کند.
در این نشست تعدادی از ایثارگران استانداری چهارمحال و بختیاری و واحدهای تابعه نظرات، دیدگاه ها و پیشنهادات خود را ارائه کردند.
استاندار چهارمحال و بختیاری همچنین در نشست جداگانه ای، ادغام سازمان های ملی جوانان و تربیت بدنی را اقدامی اشتباه دانست و ابراز امیدواری کرد: احیای این سازمان با توجه به نیازهای جوانان هرچه سریع تر انجام شود.
سلیمانی دشتکی در ستاد ساماندهی امور جوانان چهارمحال و بختیاری تاکید کرد: بسیاری از نیازهای جوانان در ادغام سازمان های ملی جوانان و تربیت بدنی و تشکیل وزارت ورزش و جوانان مغفول مانده است.
وی تصریح کرد: فعالیت این سازمان برای رسیدگی بهتر به امور مختلف این حوزه، برگ زرینی از خدمات مهم دولت یازدهم محسوب می شود.
هشتم دی 1389 مجلس شورای اسلامی تشکیل وزارت ورزش و جوانان با ادغام سازمان ملی جوانان و سازمان تربیت بدنی تصویب کرد.
خبرنگار: وحید رئیسی دهکردی**انتشار: جهانبخش صفری
7362/6021
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.