به گزارش ایرنا، در پیام روز دوشنبه قاسم سلیمانی دشتکی خطاب به مردم صبور شهرستان لردگان آمده است: رحمت الهی طی 2 روز گذشته سراسر استان را فرا گرفت، اما در شهرستان لردگان بدلیل شدت بارش ها، تگرگ و جاری شدن سیلاب باعث بروز حادثه دلخراش ناپدید شدن 4 تن از روستاییان سیدمحمد بخش منج از توابع شهرستان لردگان شد.
وی در این پیام آورده است: از همان ساعات ابتدایی بروز این حادثه تمامی اعضای شورای هماهنگی مدیریت بحران چهارمحال و بختیاری و شهرستان لردگان به کمک نیروهای مردمی و نظامی وارد عملیات امداد رسانی شدند که امیدوارم نیروهای امدادی بتوانند سریع تر نسبت به یافتن مفقودان این حادثه اقدام کنند.
وی در خاتمه این پیام نوشت: ضمن ابراز تاسف و تاثر فراوان از حادثه اخیر با مردم منطقه و بویژه خانواده های مفقودان این حادثه ابراز همدردی کرده و از خداوند منان تسریع در یافتن مفقودان را خواستارم.
بدنبال جاری شدن سیل عصر روز یکشنبه در روستای سیدمحمد بخش منج لردگان 4 تن ناپدید و 2 نفر زخمی شدند.
گروه های امدادی عملیات جستجو را برای یافتن 4 زن ناپدید شده در سیل لردگان تا کنار دریاچه سد کارون 4 انجام داده اند که تاکنون اثری از مفقودان این حادثه یافت نشده است.
حجم بالای گل و لای و جابه جایی سنگ های 20 تنی، عملیات جستجو برای یافتن ناپدید شدگان را دشوار کرده است.
با توجه به بارندگی شدید، تگرگ و جاری شدن سیلاب در نقاط مختلف چهارمحال وبختیاری، یکصد خانوار عشایری در نقاط مختلف استان اسکان اضطراری داده شدند، همچنین بارش شدید باران، تگرگ و جاری شدن سیل به 40 خانوار روستایی این منطقه خسارت زده است.
خبرنگار: وحید رئیسی دهکردی**انتشار: جهانبخش صفری
7362/6021
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.