ابوالقاسم کریمی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این خانواده ها در سیل اخیر سرپناه خود را از دست داده بودند که با کمک جمعیت هلال احمر استان در چادر و یک مدرسه اسکان داده شدند.
به گفته وی، بارش شدید باران، تگرگ و جاری شدن سیل، باعث خسارت به بیش از 50 خانوار روستایی این منطقه شده است.
وی افزود: در سیل اخیر تعدادی از احشام، وسایل زندگی و بیش از 50 خانه ساکنان این روستا از بین رفته که پس از بررسی های کارشناسی میزان خسارت اعلام می شود.
کریمی در ادامه از فعالیت 120 تیم امدادی متشکل از اورژانس 115، هلال احمر، شرکت برق و سپاه در شهرستان لردگان و روستای سیل زده سیدمحمد از ساعات اولیه صبح امروز خبر داد و گفت: نیروهای غواص جمعیت هلال احمر استان نیز برای امدادرسانی و جستجوی 4 زن مفقود شده در این حادثه به منطقه سیل زده اعزام شده اند.
وی با اشاره به قطعی برق و آب در این منطقه اظهار کرد: با تلاش نیروهای شرکت برق، مشکل قطعی برق این منطقه رفع و نیروهای شرکت آب و فاصلاب نیز در حال تلاش برای رفع قطعی آب هستند.
فرماندار شهرستان لردگان از توزیع غذای گرم، پتو و البسه بین سیل زدگان خبر داد و گفت: در این مدت به 4 مصدوم در این حادثه و 10 نفر از بیماران نیز از سوی تکنسین های اورژانس 115 شهرستان خدمات رسانی شد.
به گزارش ایرنا، با توجه به احتمال ادامه بارش ها و تداوم سیل در استان، هشدارهای لازم به عشایر و ساکنان مناطق مختلف اعلام شده است.
لردگان در 160 کیلومتری شهرکرد مرکز استان چهارمحال و بختیاری واقع است.
خبرنگار:سمیه پناهنده**انتشار:جهانبخش صفری
7360/6021
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.