ستار فرهادی شامگاه یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: 30 گروه امدادی از بخش های مختلف به منظور جستجوی 4 زن ناپدید شده سیل در روستای سیدمحمد بخش منج به این روستا اعزام شده اند و به محض روشن شدن هوا عملیات جستجو آغاز می شود.
وی تصریح کرد: هم اینک ستاد هماهنگی مدیریت بحران شهرستان لردگان به حالت آماده باش کامل درآمده و عوامل اجرایی از مدیریت بحران استانداری و جمعیت هلال احمر چهارمحال و بختیاری در محل حادثه حضور دارند.
فرهادی یادآور شد: در پی بارش شدید باران و وقوع سیلاب در شهرستان لردگان چهارمحال و بختیاری، سنگ های 10 و 20 تنی در این منطقه جابه جا شده است.
مدیرکل دفتر مدیریت بحران استانداری چهارمحال و بختیاری اظهار کرد: این حادثه عصر یکشنبه بدنبال جاری شدن سیل در روستای سیدمحمد بخش منج از توابع شهرستان لردگان رخ داد که در پی آن چهار زن ناپدید و 2 زن دیگر در این منطقه مصدوم شدند.
وی افزود: تلاش برای یافتن ناپدید شدگان از عصر روز یکشنبه توسط نیروهای امدادی و نیروهای بومی منطقه آغاز شده است که بدلیل تاریکی هوا و سخت گذر بودن منطقه و نیز گل و لای ناشی از سیلاب کار جستجو را غیرممکن کرده است.
فرهادی همچنین گفت: بارش شدید باران، تگرگ و جاری شدن سیل باعث خسارت به 40 خانوار روستایی این منطقه شده است.
وی یادآور شد: بارش های روز گذشته در چهارمحال و بختیاری همچنین به پل های ارتباطی و زیرساخت های روستای دره یاس از توابع شهرستان کیار و روستای لبد از توابع شهرستان کوهرنگ این استان خسارت وارد کرد.
مدیرکل دفتر مدیریت بحران استانداری چهارمحال و بختیاری اظهار کرد: پس از بررسی های کارشناسی میزان خسارت ناشی از بارش باران شدید، تگرگ و جاری شدن سیل در نقاط مختلف این استان اعلام می شود.
وی گفت: با توجه به احتمال ادامه بارش ها و امکان جاری شدن سیل در استان، هشدارهای لازم به عشایر و ساکنان مناطق مختلف اعلام شده است.
لردگان در 160 کیلومتری شهرکرد مرکز استان چهارمحال و بختیاری واقع است.
خبرنگار: وحید رئیسی دهکردی**انتشار: جهانبخش صفری
7362/6021
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.