سیامک سلیمانی در جلسه ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی، اظهار کرد: هم‌اکنون سه چاه در شهرک صنعتی شهرکرد خشک شده و برای تداوم فعالیت این شهرک چاره‌ای جزء انتقال آب توسط تانکر نیست.

سلیمانی افزود: متأسفانه چهارمحال و بختیاری با وجود اینکه سرچشمه سه رود بزرگ کشور است اما با مشکل کم‌آبی مواجه است و چاه‌های آن در حال خشک شدن است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع انسانی استاندار خاطرنشان کرد: برای توسعه استان و رونق اقتصادی لازم است همواره سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی حمایت شوند و زمینه را برای سرمایه‌گذاری این افراد مهیا کرد.

وی در خصوص ارزیابی عملکرد دستگاه‌های اجرایی در حوزه اقتصاد مقاومتی، تصریح کرد: لازم است کمیته‌ایی برای ارزیابی مداوم عملکرد دستگاه‌های اجرایی در این حوزه تشکیل شود و این کمیته هر سه ماه یک بار گزارش ارزیابی خود را به ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی ارائه دهد.

سلیمانی اظهار کرد: 15 دستگاه اجرایی استان که تا کنون موفق به ارائه برنامه خود در خصوص اقتصاد مقاومتی به سازمان برنامه و بودجه استان نشده‌اند، موظفند ظرف یک هفته دیگر، برنامه خود را به دبیرخانه ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی تحویل دهند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع انسانی استاندار خاطرنشان کرد: کم‌آبی نباید منجر به تعطیلی واحدهای تولیدی و صنعتی در استان شود.

 

46

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 636680
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.