به گزارش ایرنا، سولماز همت زاده از هنرمندان جوان چهارمحال و بختیاری در حوزه فیلم و تئاتر است که تاکنون در این دو حوزه موفق های مختلفی را کسب کرده است.
این کارگردان جوان چهارمحال و بختیاری گفت: فیلم کوتاه بی کد با حضور ابراهیم پشتکوهی از هنرمندان موفق تئاتر کشور در بندرعباس کلید خورد.
سولماز همت زاده روز دوشنبه در گفت وگو با ایرنا افزود:تصویر برداری این اثر را علیمحمد قاسمی از سینماگران شناخته شده کشور برعهده دارد و ابراهیم پشتکوهی نخستین بار است که در یک فیلم کوتاه جلو دوربین می رود.
به گفته وی، فیلم بی کد داستان فردی است که دفترچه ‌حسابی در بانک دارد و برنده شده است اما برنده کد ملی ندارد و کارمند بانک به دنبال برنده جایزه می‌رود.
وی گفت: در این فیلم ابراهیم پشت‌کوهی، محمد سایبانی، الهام اسکندری، سامان سایبانی، عمار نیک‌خواه و موسی جعفری ایفای نقش دارند.
وی گفت:در این فیلم سولماز همت زاده به عنوان نویسنده و کارگردان،علیمحمد قاسمی تصویر بردار، ابراهیم پشتکوهی مشاور کارگردان، سعید تنگستانی صدابردار، آبتین برقی مشاور طراح صحنه و لباس، مسعود میرزایی دستیار کارگردان، ام‌البنین جایباش برنامه ‌ریز، عماد زارعی مدیر تولید، مهدی محمودی، دریا سایبانی دستیار تصویر بردار و بنیامین فرزانه دستیار صدابردار حضور دارند.
به گفته وی، این فیلم کوتاه به مدت 30 دقیقه، مضمونی اجتماعی دارد و این فیلم در بندرعباس و روستاهای اطراف آن تولید می شود.
به گزارش ایرنا، سولماز همت زاده تاکنون فیلم های کوتاه 'هیچ کس نبود'، 'عروسک سکوت'،'آدم برفی ' را ساخته است و چندین تئاتر را کارگردانی یا بازی کرده است.
خبرنگار و انتشار دهنده: محمود رئیسی
2097
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.