محمد نوذری روز یکشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه از این تعداد شعبه اخذ رای 57 شعبه در بخش مرکزی و 30 شعبه در بخش میانکوه فعال خواهد بود، اظهار کرد: در روز انتخابات 68 شعبه اخذر رای ثابت و 19 شعبه سیار است.
به گفته وی، از مجموع شعبه های اخذ رای پیش بینی شده در این شهرستان در روز 29 اردیبهشت، 14 شعبه اخذ رای شهری و 73 شعبه روستایی است.
فرماندار اردل ادامه داد: صلاحیت 500 نامزد برای رقابت در انتخابات شوراهای شهر و روستا در این شهرستان تائید و از این تعداد 5 نفر از بانوان هستند.
نوذری تصریح کرد: در این دوره از انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا پس از رای گیری و مشخص شدن منتخبان توسط مردم، 20 نفر در شورای شهری و 225 نفر در شورای روستای شهرستان اردل فعالیت خود را برای چهار سال آغاز می کنند.
وی با بیان آمادگی کامل ستاد انتخابات در این شهرستان گفت: حدود یکهزار و 130 نفر شامل عوامل اجرایی، نظارت، انتظامی، بازرسی و خدماتی کار برگزاری انتخابات در این شهرستان را برعهده دارند.
انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا روز جمعه 29 اردیبهشت امسال به طور همزمان در سراسر کشور برگزار می شود.
مرکز شهرستان اردل حدود 90 کیلومتری شهرکرد مرکز چهارمحال و بختیاری واقع شده است.
شهرستان اردل دارای 4 شهر و 97 روستاست که شعبه های اخذ رای در 73 روستای شهرستان فعال خواهد بود.
خبرنگار: نرگس کریمی**انتشار:جهانبخش صفری
7361/6021
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.