به گزارش خبرگزاری خبرانلاین به نقل از روابط عمومی دانشگاه شهرکرد، دکتر محمد فرهادی وزیر علوم، تحقیقات و فنآوری طی حکمی در تاریخ29 فروردین1396 ، دکتر شایان شامحمدی رییس دانشگاه شهرکرد را به مدت دو سال به‌عنوان رییس «شبکه ملی جامعه و دانشگاه» در استان چهار محال و بختیاری منصوب کرد.

در این حکم وزیر علوم، تحقیقات و فنآوری خطاب به رییس دانشگاه شهرکرد آورده است؛ امید است با استعانت از خداوند متعال و با همکاری نخبگان و خبرگان استانی در تحقق اهداف شبکه به‌ویژه ایفای نقش مسئولیت اجتماعی دانشگاه موفق و مؤید باشید.

هدف اصلی این شبکه، علاوه بر جلب مشارکت نخبگان استانی در مسئله‌یابی و ارائه راهکار، گسترش دامنه فعالیت دانشگاهیان در عرصه اجتماعی و پیوند هر چه بیشتر دانشگاه و جامعه با بهره گیری حداکثری از ظرفیت‌های موجود نخبگان در راستای توسعه استان است.

گفتنی است، شبکه ملی جامعه و دانشگاه پیرو انعقاد تفاهم ‌نامه همکاری میان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، وزارت کشور، سازمان برنامه ‌و بودجه و مرکز بررسی‌های استراتژیک ریاست جمهوری مورخ ۲۵ اسفند ۱۳۹۵تشکیل شده است. این شبکه همان اتاق فکر سابق با ساختار جدید است که در آن رییس دانشگاه مادر به‌عنوان رییس شبکه، معاون فرهنگی و اجتماعی به‌عنوان نایب‌رییس و یک نفر با انتخاب رییس شبکه به عنوان دبیر عضویت دارند.

لازم به ذکر است، دکتر حمیدرضا عزیزی معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه شهرکرد نیز به عنوان نائب رییس «شبکه ملی جامعه و دانشگاه» در استان معرفی شد.

46

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 626236
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.