به گزارش ایرنا، قاسم سلیمانی دشتکی شامگاه شنبه در جمع مردم بخش های باباحیدر و جونقان از توابع شهرستان فارسان چهارمحال و بختیاری تاکید کرد: کاندیداهای ریاست جمهوری مورد تایید شورای نگهبان، از عملکرد مطلوب و قابل قبولی برخوردارند، اما در انتخاب فرد اصلح باید کسانی که دارای کارنامه قابل قبولی هستند را مورد توجه و ارزیابی قرار دهیم.
وی تصریح کرد: به منظور انتخاب فرد شایسته و اصلح نباید زیر بار عوام فریبی ها برویم.
استاندار چهارمحال و بختیاری اظهار کرد: حضور گسترده و پرشور مردم در پای صندوق های رای باعث ثابت شدن عظمت و قدرت جمهوری اسلامی در دنیا می شود.
وی گفت: دشمنان برای جلوگیری از حضور مردم در پای صندوق های رای و برای دلسرد کردن مردم از نظام جمهوری اسلامی، برنامه های شوم فراوانی را در طول انقلاب اسلامی ایران طراحی و اجرا کرده اند.
سلیمانی دشتکی تاکید کرد: البته مردم ایران با هوشیاری و با هدایت های امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری و با حضور در صحنه، تمامی این توطئه ها را خنثی کنند.
وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به درآمدهای نفتی 700 میلیارد دلاری و صادرات روزانه 2 میلیون و 500 هزار دلار نفت دولت های نهم و دهم افزود: این میزان درآمد در دولت یازدهم به 80 میلیارد دلار و صادرات روزانه یک میلیون و سپس 700 هزار بشکه نفت رسید.
استاندار چهارمحال و بختیاری قیمت هر بشکه نفت در دولت های نهم و دهم را 100 تا 120 دلار و در این دولت بر اثر تحریم ها 25 تا 50 دلار اعلام و تصریح کرد: در ابتدای دولت یازدهم رشد اقتصادی منفی 5.7 درصد بوده و اکنون بین 7 تا 8 درصد شده است.
وی یادآور شد: تورم در دولت قبلی به 43 درصد رسیده بود و اکنون به 9 درصد کاهش یافت.
سلیمانی دشتکی به توسعه روابط خارجی دولت تدبیر و امید اشاره و اظهار کرد: اکنون بجز آمریکا و اسرائیل بقیه کشورهای دنیا برای همکاری با ایران آمادگی دارند.
وی گفت: قبل از دولت یازدهم 6 قطعنامه ظالمانه علیه جمهوری اسلامی اعمال شده بود که بعد از برجام تمامی آن ها باطل شد.
وی با اشاره به اجرای طرح تحول سلامت در دولت یازدهم افزود: ارتقای شاخص های بهداشت و درمان باعث تسریع در روند توسعه ای جامعه و بهبود وضعیت سلامت مردم شد.
سلیمانی دشتکی تصریح کرد: در دولت یازدهم برای جاده های چهارمحال و بختیاری 6 هزار و 500 میلیارد ریال، یکهزار و 700 میلیارد ریال برای گازرسانی و یکهزار و 600 میلیارد ریال برای آبرسانی روستایی در استان هزینه شده است.
وی یادآور شد: دولت تدبیر و امید نقش مهم و ارزنده ای در راستای تسریع در روند توسعه همه جانبه و پویای مناطق غیربرخوردار کشور به ویژه چهارمحال و بختیاری داشته است.
فارسان در 35 کیلومتری شهرکرد مرکز چهارمحال و بختیاری واقع است.
خبرنگار: وحید رئیسی دهکردی**انتشار: جهانبخش صفری
7362/6021
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.