به گزارش خبرگزاری تسنیم از شهرکرد، جهانگیر دوستی ظهر امروز در مراسم افتتاحیه سی و پنجمین دوره مسابقات فرهنگی و هنری استان اظهار داشت: امسال پس از ارسال بخشنامه مسابقات فرهنگی و هنری به مدارس استان 115 هزار دانش‌آموز از چهارمحال و بختیاری در سامانه همگام ثبت‌نام کردند که از این مجموع 60 هزار دانش‌آموز در مسابقات شهرستانی حوزه فرهنگی شرکت کردند.

وی افزود: امروز افتتاحیه سی و پنجمین دوره مسابقات فرهنگی و هنری با حضور 3 هزار دانش‌آموز سازمان دانش‌آموزی استان برگزار که تا 17 اردیبهشت‌ماه با یکدیگر رقابت می‌کنند.

رئیس اداره فرهنگی آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری بیان کرد: مسابقات شامل 5 شاخه هنرهای آوایی، نمایی، دستی، تجسمی و همچنین در فضای مجازی و فیلم کوتاه است که در 67 شاخصه برگزار می‌شود.

دوستی با اشاره به کسب رتبه نخست دانش‌آموزان استان در زمینه پرسش مهر خاطرنشان کرد: در فراخوان پرسش مهر دانش‌آموزان استان با کسب 16 رتبه مقام نخست کشور را کسب کردند.

وی با بیان اینکه از مجموع 3 هزار شرکت‌کننده 200 نفر به مسابقات کشوری در تهران راه می‌یابند، تصریح کرد: امیدواریم در مسابقات فرهنگی نیز امسال شگفتی‌ساز شویم.

انتهای پیام/

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 625452
  • منبع: tasnimnews.com
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.