مدیر کل حمل ونقل و پایانه‌های چهارمحال و بختیاری از شناسایی 49 نقطه حادثه خیز در این استان خبرداد.

منوچهر سلمان زاده درگفت و گو با خبرنگار ایلنا ضمن بیان این مطلب اظهار داشت: 49 نقطه حادثه خیز در استان چهارمحال و بختیاری شناسایی شده که از این تعداد 27 نقطه در اولویت‌کاری این اداره کل برای انجام امور عملیاتی و رفع موانع موجود  قرار دارد.

سلمان‌زاده‌اظهارکرد: برای ایمن‌سازی و ساماندهی این نقاط در سال جاری اقداماتی‌ از قبیل شیار لرزاننده، نصب تابلوهای هشداری، چراغ چشمک‌زن، تابلو و سرعت کاه‌های آسفالتی و پلاستیکی صورت گرفته است.

وی افزود: برای رفع نقاط پر حادثه استان اعتباری بالغ بر 490 میلیارد ریال مورد نیاز است .

سلمان‌زاده گفت: استان دارای 3731 کیلومتر راه است که این میزان شامل 237 کیلومتر بزرگراه ، 2368 کیلومتر راه روستایی، 1534 کیلومتر راه آسفالته روستایی و و 834کیلومترراه شوسه و خاکی است.

وی ادامه داد: از مجموع راه‌های استان 783 کیلومتر راه اصلی ، 291کیلومتر راه فرعی و 52 کیلومتر درون شهری است.

مدیرکل حمل ونقل و پایانه‌های استان چهار محال وبختیاری با بیان اینکه هرچه راه‌های جدید در استان‌های کشور ایجاد می‌شود به همان نسبت راهداران جدیدی برای حفاظت و نگهداری از آنها وارد کار می‌شوند، خاطر نشان کرد: راهداران این استان در قالب 38 اکیپ راهداری بصورت شبانه‌ روزی در 25 راه‌دارخانه ثابت مستقر هستند.

وی ادامه داد: در این مرکز تعداد 287 دستگاه خودروی سنگین و نیمه‌سنگین و سبک در طول آزاد راه‌ها و راه‌های استان با اولویت راه‌های اصلی و پرتردد جهت خدمت‌رسانی به مسافرین آماده هستند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.