به گزارش خبرگزاری تسنیم از شهرکرد، قاسم سلیمانی ظهر امروز در کارگروه امور اقتصادی و سرمایه‌گذاری استان با اشاره به جذب نیروهای متخصص دارای مدرک تحصیلی به کارگاه‌ها و کارخانه‌های استان اظهار داشت: طبق تفاهم‌نامه‌ای مقرر شده به ازای هر نفر مددجوی کمیته امداد و بهزیستی که توسط کارگاه‌ها و کارخانجات جذب شوند 15 میلیون تومان تسهیلات 4 درصد به کارگاه‌ها پرداخت می‌شود ضمن اینکه دو دستگاه مذکور نیز پذیرفته‌اند به مدت 4 سال حق بیمه مددجویان را پرداخت کنند.

وی با اشاره به رقابت موجود بین استان‌ها برای جذب سرمایه‌گذاران، افزود: لازم است مسئولان استان برای جذب سرمایه‌گذاران تلاش بیشتری داشته باشند.

استاندار چهارمحال و بختیاری با اشاره به برگزاری نشست با سرمایه‌گذاران برای معرفی طرح‌ها و پروژه‌های استان بیان کرد: برخلاف توسعه زیرساخت‌ها در مناطق محروم و بیکاری ما همچنان شاهد مهاجرت افراد از مناطق محروم استان هستیم از همین رو باید فرمانداران توجه بیشتری به ایجاد طرح‌های توسعه‌ای و افزایش اشتغال در استان داشته باشند.

سلیمانی خاطرنشان کرد: دستگاه‌های اجرایی استان باید طرح‌هایی را که از نظر قانون مانعی برای اجرای آنها وجود ندارد و نیاز به سرمایه‌گذار دارند را برای ارائه به بنیاد برکت آماده کنند.

وی با بیان اینکه از تعهد 200 میلیارد تومانی بنیاد برکت در سفر مسئولان این بنیاد به استان در سال 94 تاکنون بیش از 47 میلیارد تومان جذب شده است، تصریح کرد: فرمانداران مناطق محروم باید پیگیر سهم شهرستانهای خود در حوزه‌های مختلف سرمایه‌گذاری باشند.

انتهای پیام/

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 621353
  • منبع: tasnimnews.com
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.