به گزارش خبرگزاری تسنیم از شهرکرد، محمدعلی محمدی ظهر امروز  در کنفرانس بین‌المللی بازشناسی الگو و تحلیل تصویر در دانشگاه شهرکرد اظهار داشت: این کنفرانس با مشارکت شهرداری شهرکرد، شرکت گاز، شرکت برق، دانشگاه آزاد، پارک علم و فناوری و مرکز تحقیقات مخابرات ایران در تهران و صندوق حمایت از پژوهشگران وابسته به نهاد ریاست جمهوری برگزار می‌شود.

دبیر اجرایی کنفرانس بین‌المللی بازشناسی الگو و تحلیل تصویر ایران بیان کرد: نمایشگاهی در همین راستا در 5 غرفه در سالن خیام شهرکرد برپا می‌شود که 3 شرکت پزشکی از اصفهان، یک غرفه پارک علم و فناوری و یک شرکت تبلیغاتی در این نمایشگاه حضور دارند.

سومین کنفرانس بین‌المللی بازشناسی الگو و تحلیل تصویر ایران در شهرکرد آغاز شد

مریم تقی‌زاده، دبیر سومین کنفرانس بین‌المللی بازشناسی الگو و تحلیل تصویر نیز در جمع خبرنگاران اظهارداشت: این کنفرانس به مدت 2 روز با حضور 22 دانشگاه و اساتیدی از تهران و 2 میهمان از کشورهای ترکیه و فرانسه برگزار می‌شود‌.  

وی با بیان اینکه کنفرانس بین‌المللی بازشناسی الگو و تحلیل تصویر یکی از معتبرترین کنفرانس‌ها در حوزه سیگنال است، افزود: پردازش سیگنال و تصویر در حوزه پزشکی، نظامی، کنترل ترافیک، صنعت، کنترل کیفیت، هواشناسی و محیط زیست و تست‌های ورزشی کاربرد دارد.

دبیر کنفرانس بین‌المللی بازشناسی الگو و تحلیل تصویر ایران بیان کرد: هدف از برگزاری این کنفرانس استفاده از ظرفیت و پتانسیل‌های استان است که زمینه‌ای را برای تعامل بین دانشگاه شهرکرد و دانشگاه‌های دیگر و حتی کشورهای خارجی را برقرار می‌کند.

تقی‌زاده با بیان اینکه انجمن IEEE مجموعا 2 کنفرانس برگزار می‌کند، خاطرنشان کرد: این کنفرانس‌ها شامل کنفرانس بینایی و پردازش تصویر و کنفرانس بازشناسی الگو و تحلیل تصویر ایران است که 2 دوره قبلی این کنفرانس‌ها در بیرجند و گیلان و این دوره نیز در شهرکرد برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: با توجه به امکانات و اساتید حاضر در دانشگاه مجوز برگزاری این کنفرانس به دانشگاه شهرکرد داده شده است.

انتهای پیام/

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 619931
  • منبع: tasnimnews.com
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.