فیدر عبارت است از مجموعه ای از وسایل قطع و وصل با ولتاژ اسمی معین که برای دریافت برق از بالادست سیستم برق رسانی و تحویل آن به پایین دست سیستم تعبیه می شود.
به گزارش روز یکشنبه روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان، محمد صادق غفوری اظهار کرد: این فیدر به طول تقریبی 9 کیلومتر در چهار فاز با حدود 17 میلیارد ریال اعتبار وارد فاز اجرایی شد.
به گفته وی، فاز اول این طرح شامل کابل کشی داخلی پست 63 کیلوولت به طول تقریبی 300 متر، فاز دوم شامل شبکه دومداره هوایی از پست برق تا میدان ورودی شهرکرد به طول 5 هزار و 500 متر، فاز سوم احداث شبکه با کابل خود نگهدار هوایی از میدان ورودی شهر تا میدان معلم به طول 2 هزار و 200 متر و فاز چهارم احداث شبکه تک مداره با کابل زمینی از میدان معلم تا چهار راه فارابی به طول تقریبی یکهزار و 700 متر انجام شد.
غفوری با بیان اینکه فاز های اول، دوم و چهارم طرح انجام و فاز سوم در دست اجراست، گفت: با تکمیل این طرح امکان برق دار کردن شهرکرد از 2 پست فوق توزیع مهیا می شود که این امر باعث افزایش قدرت مانور، مدیریت بحران در شرایط بحرانی و افزایش قابلیت اطمینان خواهد شد.
به گزارش ایرنا، شرکت توزیع نیروی برق چهارمحال و بختیاری بیش از 340 هزار مشترک برق در بخش خانگی، کشاورزی، تجاری و صنعتی را زیر پوشش دارد.
خبرنگار: شکوفه سلیمانی**انتشار دهنده:محمود رئیسی
8125/2097
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.