به گزارش خبرگزاری تسنیم از شهرکرد، به نقل از روابط عمومی سپاه قمربنی هاشم(ع) چهارمحال و بختیاری، حسین یکتا در گردهمایی فرماندهان، مسئولان و رزمندگان ستاد فرماندهی سپاه حضرت قمربنی هاشم(ع) با گرامیداشت ایام و اعیاد رجبیه، با تشریح حساسیت شرایط زمان و رسالت انقلابیون در این برهه اظهار داشت:کار جهادی لازمه رسیدن به پیروزی در جنگ نامتقارن و نابرابر است که برای مقابله با استکبار جهانی باید قیام کرد، قیام لله.

وی با اشاره به بررسی وضعیت دشمنان انقلاب اسلامی ایران افزود: امروز اردوگاه دشمن کاملاً به هم ریخته که این مسئله بر حسب سنت الهی است.

مدیر بنیاد کرامت رضوی با اشاره به هزینه‌های میلیاردی آمریکایی‌ها در منطقه غرب آسیا و ایجاد بحران در کشورهای عراق، یمن، سوریه، افغانستان و غیره بیان کرد: این همه جنایت و آدمکشی و هزینه‌های میلیاردی برای شکل دادن دهکده جهانی نفعی برای آمریکایی‌ها نداشته و همانگونه که حضرت امام خمینی(ره) 22بهمن 57 را در سال 42 می‌دید، امروز نیز یک نایب امام عصر که عقبه‌اش به مکتب سیدالشهداء است چشم به ظهور موعود دارد.

یکتا با اشاره به 17 هزار شهید ترور از سوی منافقین در ایران اسلامی و با توصیه به مشاهده فیلم نیمروز گفت: ما داعش را در کردستان و 8 سال جنگ تحمیلی پاس کردیم، ما بعد از دفاع مقدس از  18 کشور دنیا اسیر آزاد کردیم که در خط مقدم نبرد به اسارت در آمده بودند.

وی ابراز ارادت جوانان کشورهای مختلف جهان نسبت به شهدای دفاع مقدس را عنوان و خاطرنشان کرد: سرپنجه‌های انقلاب اسلامی ایران تا اقصی نقاط دنیا رفته و دشمن نیز این مسئله را فهمیده لذا روی فضای مجازی خیلی بیشتر کار می‌کند و یکی از هدف ایجاد داعش نیز تخریب چهره مسلمانان و دین مبین اسلام بود تا از گرایش بیشتر آنها به این دین الهی جلوگیری کنند.

مدیر بنیاد کرامت رضوی با اشاره به حمله موشکی آمریکا به پایگاه هوایی سوریه تصریح کرد: دشمن یقین کرده کارش تمام و اسلام‌خواهی و خداپرستی رو به صعود و جبهه دشمن رو به زوال است.

یکتا با بیان اینکه حزب اللهی انقلابی که از قید و بندهای مادی و دنیایی خود را منقطع کرده نیروی اصلی مدافع انقلاب و ارزش‌ها است، گفت: دشمن برای ایجاد نهضت اغتشاش اجتماعی در جامعه تلاش می‌کند که سپاه و بسیج همچون گذشته باید پناهگاه آحاد جامعه و پاسداران باید همانند دوران دفاع مقدس مجاهدت کنند و غمخوار مردم باشند.

وی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری افزود: نبرد واقعی آخرالزمان میان خیر و شر آغاز شده دنیای غرب با همه تحلیل و پژوهش‌هایی که انجام داده به این نتیجه رسیده که در حال سقوط است و به همین دلیل تلاش می‌کند تا دیگران را نیز به همراه خود به سمت سقوط و تباهی بکشاند.

مدیر بنیاد کرامت رضوی گفتمان غالب در این برهه از زمان را گفتمان انقلاب اسلامی ایران و اسلام ناب محمدی عنوان و بیان کرد: با ایجاد داعش و انجام جنایات بی‌شمار از سوی این گروه، مردم جهان به سمت ارزش‌های اسلام مد نظر گفتمان حضرت امام(ره) سوق پیدا کردند و به حول و قوه الهی، گفتمان اسلام با پرچم‌داری ایران به رهبری مقام معظم رهبری دنیا را به سوی عدل الهی، معنویت، تمدن اسلامی و ظهور امام عصر(عج الله) سوق می‌دهد.

انتهای پیام/

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 612118
  • منبع: tasnimnews.com
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.