به گزارش روز سه شنبه ایرنا، از روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه چهارمحال و بختیاری مجتبی سرداری اظهارکرد: در سال 95 میانگین عرضه روزانه بنزین در سطح استان بیش از 703 هزار و 785 لیتر بوده که با آغاز مسافرت های نوروزی از 26 اسفند ماه سال پارسال تا 4 فرودین سال 96 درمقایسه با مدت مشابه میزان عرضه بنزین متوسط به 847 هزار و 566 لیتر درروزرسیده است.
وی افزود: به طوری که در روز 28 اسفند ماه سال 95 بیش از یک میلیون و 119 هزار لیتر بنزین در جایگاه های سوخت استان به خودرو ها عرضه شد که در مقایسه با میانگین فروش روزانه در سال گذشته افزایش 1.59 درصدی مصرف بنزین در این روز به ثبت رسید.
مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه چهارمحال و بختیاری گفت در همین بازه زمانی در جایگاههای عرضه کننده CNG نیز بیش از2 میلیون و665 هزار مترمکعب گازطبیعی فشرده عرضه شده که مصرف این مقدار سوخت پاک در استان نسبت به مدت مشابه در سال گذشته 8 درصد رشد داشته است .
سرداری توضیح داد: به ازای مقدار گازطبیعیی فشرده مصرف شده از روز 26 اسفند سال 95 لغایت 4 فرودین سال96 حدود 2 میلیون و 665 هزار لیتر بنزین در استان صرفه جویی شده است.
چهارمحال و بختیاری با 900 هزار نفر جمعیت بین راه مواصلاتی پرتردد دو استان خوزستان و اصفهان قراردارد.
خبرنگار و انتشاردهنده : مرتضی شاهوردی
6199/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.