حمید ملکپور روز یکشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: 300 کلاس درس با تجهیزات کامل و 300 تخت اقامتی در قالب هتل و مهمانسراهای مرکز استان با ظرفیت پذیرش یکهزار و 700 نفر روز در اختیار میهمانان نوروزی قرار گرفته است.
وی از تجهیز سالن های ورزشی و اماکن عمومی شهرکرد برای اسکان اضطراری مسافران نوروزی خبر داد و گفت: ظرفیت کافی برای اسکان مسافران و گردشگران وجود دارد و هیچ گونه محدودیتی در این زمینه نیست.
ملکپور با اشاره به اسکان تعدادی از مسافران نوروزی طی شب گذشته در سالن سرپوشیده هلال احمر و سالن های ورزشی شهرهای مخلف این شهرستان افزود: مایحتاج ضروری از جمله پتو بین مسافران نوروزی توزیع شده است.
توزیع 200 هزار اقلام فرهنگی گردشگری، 80 هزار نسخه نقشه راهنمای گردشگری، 20 هزار دفترچه اطلاعات ضروری سفر بخشی از اقدامات ستاد خدمات سفر استان در نوروز 96 است.
قرارگیری بخش وسیعی از جنگل های زاگرس، وجود بیش از یک هزار چشمه و 300 چشمه آب معدنی، پنج منطقه حفاظت شده، یک پارک ملی و یک اثر طبیعی ملی، آبشارها، غارها، تالاب ها و سواحل رودخانه زاینده رود و کارون بخشی از جاذبه های طبیعی خاص این چهارمحال و بختیاری است.
خبرنگار: مرتضی شاهوردی**انتشاردهنده: جهانبخش صفری دهکردی
6199/6021
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.