جعفر مردانی روز شنبه در گفت وگو با ایرنا افزود:از این تعداد یک هزار و 982نفر برای شورای اسلامی روستا و 627نفر برای شوراهای اسلامی شهر در چهارمحال و بختیاری داوطلب نامزدی در این دور از رقابت ها شده اند.
وی گفت:در مجموع ثبت نام شدگان دو هزار و 506نفر مرد و 103نفر بانو هستند که برای شوراهای شهر 569نفر مرد و 58نفر زن و برای شوراهای اسلامی روستا یک هزار و 937نفر مرد و 45نفر بانو ثبت نام کرده اند.
مردانی یادآور شد:در روز ششم نیز 994نفر از داوطلبان انتخابات ثبت نام خود را در فرمانداری ها و بخشداری های استان انجام داده اند که ار این تعداد 194نفر برای شوراهای اسلامی شهر و 800نفر برای شوراهای اسلامی روستا ثبت نام کردند.
به گفته وی،از این تعداد 34زن و 959نفر از آقایان داوطلب ثبت نام کردند که 783نفر از آقایان و 17نفر از بانوان برای شوراهای اسلامی روستا نامنویسی کرده اند.
معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: با توجه به اینکه روز یکشنبه ششم فروردین ماه آخرین روز ثبت نام از داوطلبان انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا می باشد به دستور استاندار چهارمحال و بختیاری ساعت ثبت نام از متفاضیان افزایش یافت و در روز آخرین فرمانداری ها و بخشداری ها تا آخرین ساعت روز یکشنبه از از داوطلبان نام نویسی می کنند.
مردانی گفت: نام نویسی از داوطلبان شرکت در پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در فرمانداری های 9 گانه و بخشداری های استان انجام و تا ششم فروردین سال 96 ادامه دارد.
به گفته وی، داوطلبان می توانند در مهلت قانونی ثبت نام با در دست داشتن اصل شناسنامه عکس دار، اصل کارت ملی، اصل کارت پایان خدمت نظام وظیفه یا کارت معافیت دائم برای مردان یا مدرکی دال بر مشخص بودن وضعیت خدمت وظیفه عمومی طبق ماده 10 قانون نظام وظیفه عمومی همراه با تصاویر مدارک، چهار قطعه عکس جدید 4 × 3 و ارایه اصل و تصویر مدرک تحصیلی معتبر، اصل و تصویر گواهی پذیرش استعفا از سمت یا شغل برای مشمولان ماده 28 قانون، اصل و تصویر مدرک معتبر ایثارگری جانبازان، آزادگان و فرزندان شهدا برای برخورداری از امتیاز یک مقطع تحصیلی بالاتر و اصل گواهی عدم سوء پیشینه که از تاریخ صدور آن بیش از سه ماه نگذشته باشد به فرمانداری ها و بخشداری ها مراجعه کنند.
به گفته مردانی، در این استان 9 هیات اجرایی در شهرستان ها و 25 هیات اجرایی در بخش های استان برای پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا فعال شده است.
به گزارش ایرنا، انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در 40 شهر چهارمحال و بختیاری و روستاهای این استان برگزار می شود.
انتخابات پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا همزمان با انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و نخستین میاندوره ای دهمین دوره مجلس شورای اسلامی 29 اردیبهشت ماه 1396 برگزار می شود.
چهارمحال و بختیاری براساس آخرین سرشماری نفوس و مسکن دارای 947 هزار و 763 نفر جمعیت است.
خبرنگار و انتشار دهنده: محمود رئیسی
2097
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.