به گزارش ایرنا، قاسم سلیمانی دشتکی روز شنبه در نشست با تعدادی از فعالان اجتماعی، سیاسی اصلاح طلب چهارمحال و بختیاری با اشاره به مشکل آب شرب 220 شهر، روستا و ناحیه صنعتی چهارمحال و بختیاری در ابتدای دولت یازدهم افزود: هم اینک کمتر از 50 شهر، روستا و ناحیه صنعتی مشکل آب شرب دارند.
وی به اجرای طرح مهم انتقال آب بن - شهرکرد - بروجن اشاره و تصریح کرد: برای اجرای این پروژه یکهزار و 930 میلیارد ریال از منابع مختلف ملی و استانی در سال 1395 اختصاص یافته که با اجرای این پروژه افزون بر 460 هزار نفر از جمعیت استان از نعمت آب آشامیدنی سالم برخوردار می شود.
استاندار چهارمحال و بختیاری اظهار کرد: در دولت یازدهم یکهزار و 500 میلیارد ریال برای گازرسانی به مناطق روستایی، محروم و سخت گذر این استان هزینه شده و شاخص گازرسانی به مناطق مختلف از 83.5 به 94.5 درصد رسیده است.
وی گفت: در سال گذشته عملیات اجرایی 64 مدرسه خیرساز در چهارمحال و بختیاری آغاز شده است.
سلیمانی دشتکی با اشاره به برخی انتقادهای غیرمنصفانه از عملکرد دولت یازدهم افزود: بایستی به منظور تسریع در روند توسعه همه جانبه و پویای چهارمحال و بختیاری اتحاد، همدلی و تعامل بین مردم، مسئولان، گروه های سیاسی و قشرهای مختلف تقویت و از نظرات سلیقه ای، شخصی و گروهی پرهیز شود.
وی یادآور شد: منتقدان نباید خدمات مطلوب دولت در بخش های مختلف را نادیده بگیرند و بایستی انتقادهای خود را براساس معیارهای علمی ارائه کنند.
سلیمانی دشتکی به نزدیکی زمان برگزاری انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی اشاره و اظهار کرد: هر فردی از صندوق های اخذ رای خارج شود برای تمامی مردم، مسئولان و قشرهای مختلف قابل احترام است.
دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا 29 اردیبهشت امسال همزمان در سراسر کشور برگزار می شود.
خبرنگار: وحید رئیسی دهکردی**انتشاردهنده: جهانبخش صفری دهکردی
7362/6021
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.