به گزارش ایرنا، سیداحمد مرتضوی فرد روز چهارشنبه در بازدید از پایگاه های امداد جاده ای شهرستان بروجن گفت: در طرح نوروزی هلال احمر استان 19 پایگاه ثابت، موقت و سیار امداد و نجات، 17 پست ایمنی و سلامت مسافران نوروزی، 9 پست سحاب و 16 خیمه نماز در ورودی شهرها و محورهای ارتباطی استان آماده ارائه خدمات به مسافران نوروزی است.
وی تصریح کرد: یکهزار و 600 امدادگر و داوطلب جمعیت هلال احمر و 150 نفر از پرسنل این جمعیت در طرح نوروزی استان فعالیت دارند.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر چهارمحال و بختیاری گفت: 49 دستگاه خودرو امدادی و پشتیبانی و 7 شعبه جمعیت هلال احمر در استان برای خدمت رسانی به مسافران و گردشگران نوروزی در آماده ‌باش هستند.
رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان بروجن نیز در این دیدار گفت: 2 پست جوانان و 3 پایگاه امداد جاده ای در طرح نوروزی شهرستان بروجن فعال است.
آرش شیرانی ادامه داد: حدود 500 نفر از امدادگران و اعضای جمعیت هلال احمر شهرستان بروجن در طرح نوروزی این شهرستان فعال هستند.
خدیجه ربیعی نماینده بروجن در مجلس شورای اسلامی نیز در این دیدار ضمن ابراز رضایت از عملکرد جمعیت هلال احمر افزود: خدمات جمعیت هلال احمر در خدمت رسانی به مردم امسال بصورت کامل انجام می شود.
بنابراین گزارش مدیرعامل جمعیت هلال احمر چهارمحال و بختیاری و نماینده بروجن در مجلس شورای اسلامی علاوه بر امضای میثاق نامه کمپین ملی 'نه به تصادفات جاده ای' عنوان کردند: راه ‌اندازی این کمپین ملی تعهد اخلاقی برای رعایت قوانین و مقررات با هدف کاهش تصادفات جاده ای است.
بروجن حدود 60 کیلومتری شهرکرد مرکز چهارمحال و بختیاری واقع شده است.
خبرنگار: نرگس کریمی**انتشار دهنده:جهانبخش صفری دهکردی
7361/6021
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.