به گزارش ایرنا، حجت الاسلام محمدعلی نکونام در خطبه های این هفته نماز جمعه شهرکرد همچنین اظهار کرد: فرهنگ تحویل سال در اجتماعات بزرگ و اماکن مقدس استان باید نهادینه شود.
وی افزود: مردم لحظه تحویل سال از حضور بر سر قبور مطهر شهدا و امامزادگان غافل نشوند و با التماس و عجز و لابه به درگاه خدای متعال سالی پر از خیر و برکت را برای جامعه رقم بزنند.
وی با بیان تقارن میلاد حضرت فاطمه زهرا (س) با جشن نوروز گفت: مبادا این تقارن بهانه ای برای گذشتن از حدود الهی در برپایی جشن و پایکوبی غیر متعارف و خلاف شرع شود.
حجت الاسلام نکونام ادامه داد: جانفشانی و شهادت حضرت زهرا (س) نمونه بارزی از دفاع از حریم ولایت بود و این روزها فرصت مناسبی برای تبیین عملگرایی و بیان دستاوردهای گهر بار زندگی ایشان است که باید از آن بهره جست.
وی ادامه داد: با وجود توصیه های مقام معظم رهبری بر اتحاد و همدلی، اما برخی تمایل به دو قطبی کردن جامعه دارند و با ظاهری عوامفریبانه درصددند مردم را مقابل ولایت قرار دهند، از این رو از مردم انتظار است مقابل این توطئه ها، هوشیارانه وارد میدان شوند.
حجت الاسلام نکونام میلاد حضرت زهرا (س) را مصادف با میلاد بنیانگذار کبیر انقلاب عنوان و بیان کرد: امام راحل
از سلاله پاک ائمه اطهار (ع) است که امروز شاهد این برکات بویژه در دنیا برای ظلم و استکبار ستزی هستیم.
وی تاکید کرد: نگذاریم دشمنان به دستاوردهای این انقلاب که ثمره تلاش و مجاهدت های امام راحل است، آسیب وارد کند.
به گزارش ایرنا، نماینده مردم شهرستان های شهرکرد، بن و سامان در مجلس شورای اسلامی نیز به عنوان سخنران پیش از خطبه های نماز جمعه این شهر، بهبود شرایط اقتصادی و معیشتی مردم را در گرو اصلاح ساختار کشور دانست.
اردشیر نوریان اظهار کرد: دلیل عمده تلاش های دولت برای حل مشکلات اقتصادی و ملموس نبودن آن در معیشت مردم را ناشی از اشکالات ساختاری دانست که در کشور وجود دارد.
وی افزود: در مواردی برای این اصلاحات نیاز به جراحی های بزرگی است که با شرایط سختی همراه است.
خبرنگار: شکوفه سلیمانی**انتشاردهنده: جهانبخش صفری دهکردی
8125/6021
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.