به گزارش ایرنا، قاسم سلیمانی دشتکی روز شنبه در آخرین جلسه شورای اداری سال 95 در سالن شهید جعفرزاده شهرکرد افزود: حضور گسترده و حداکثری مردم در پای صندوق های رای، قدرت سیاسی ایران را در سطح بین المللی نشان می دهد.
به گفته وی حضور حداکثری مردم در انتخابات در دوره های مختلف باعث شده تا جهان روی ایران حساب ویژه باز کند.
سلیمانی دشتکی اظهار کرد: مسئولان و کارکنان دولتی حق ندارند با امکانات دولتی و یا در ساعات اداری له یا علیه نامزدهای انتخاباتی فعالیت کنند.
وی به رفتارها و صحبت های دوگانه برخی از افراد درباره مسائل اقتصادی و ربط دادن آن به دولت یازدهم اشاره کرد و گفت: مردم نسبت به برخی رفتارهای دوگانه افراد دچار تردید می شوند و درباره عادل بودن افراد بحث می کنند.
سلیمانی دشتکی افزود: تبلیغات براساس قانون برای نامزدهای انتخاباتی باید یکسان باشد و فضای تبلیغاتی برای نامزدهای انتخاباتی نیز برابر باشد.
وی گفت: گروه ها و تشکل های سیاسی برای برگزاری نشست ها و برنامه های سخنرانی باید مجوز کمیسیون ماده 10 احزاب را داشته باشند و هر سخنرانی که برگزار می شود باید دارای مجوز باشد.
استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: نامزدها از تخریب یکدیگر پرهیز کنند و حقایق را به مردم اعلام کنند و اگر نقدی هم وجود دارد، منصفانه بازگو کنند.
سلیمانی دشتکی، به مساله برجام به عنوان یک برنامه ملی اشاره کرد و گفت: اینکه عده ای منکر دستاوردهای برجام می شوند، درست نیست چرا که پس از برجام معادلات اقتصادی، فروش نفت ایران، بیمه کشتیرانی و صادرات کالا از ایران رخ داد.
سلیمانی دشتکی افزود: کسی از نقد منصفانه نباید هراس داشته باشد و اگر نقد منصفانه ای در جایی وجود دارد باید مدیران آن را بپذیرند و در رفع آن اقدام کنند.
استاندار چهارمحال و بختیاری به سرمایه گذاری دولت یازدهم در این استان در سه سال اخیر اشاره کرد و گفت: طی این مدت حدود 30 هزار میلیارد ریال طرح عمرانی، صنعتی و خدماتی یا بهره برداری شده یا عملیات اجرایی آن آغاز شده است.
به گفته وی، در این دوره گازرسانی به نقاط شهری و روستایی چهارمحال و بختیاری افزایش یافت و میزان اختصاص بودجه به آب روستایی به گونه ای بوده است که 180روستا آبرسانی شد.
سلیمانی دشتکی تصریح کرد: از مجموع 84 طرح مصوب سفر رئیس جمهوری به چهارمحال و بختیاری تاکنون 61 طرح بهره برداری شده و مابقی تا پایان سال مالی 96 به بهره برداری می رسد.
دوازدهمین دوره انتخابات رئیس جمهوری اسلامی ایران و انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا 29 اردیبهشت ماه سال 96 در کشور برگزار می شود.
خبرنگار: محمود رئیسی**انتشاردهنده: جهانبخش صفری دهکردی
2097/6021
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.