دبیر اجرایی رویداد استارتاپ ویکند دانشگاه آزاد شهرکرد روز شنبه در حاشیه برگزاری این نشست به خبرنگار ایرنا اظهار کرد: این رویداد علمی با محوریت گیاهان دارویی برای نخستین بار به مدت سه روز در دانشگاه آزاد شهرکرد و با همکاری پارک علم و فناوری، بنیاد نخبگان، دانشگاه علوم پزشکی و دانشگاه شهرکرد برگزار شده است.
اعظم بیگی خردمند افزود: 130 نفر از دانشجویان دانشگاههای کشور از جمله تهران، اصفهان، یزد، شیراز، رفسنجان، بیرجند و شهرکرد در این رویداد علمی شرکت داشتند.
رئیس باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان دانشگاه آزاد شهرکرد با بیان اینکه شرکت کنندگان 80 ایده علمی در این رویداد ارائه کرده اند، گفت: از این تعداد 12 ایده برای تیم سازی برگزیده شده است که پس از تشکیل تیم ها نیز کارگاه های کارآفرینی، کسب و کار و تفکر خلاق برگزار خواهد شد.
بیگی خردمند ادامه داد: پس از ارائه هیات داوران سه ایده در این رویداد آموزشی تحربی برگزیده و معرفی خواهد شد.
استارتاپ ویکند ( Startup Weekend) یک رویداد آموزشی تجربی در سراسر دنیاست و استارتاپ در واقع، شرکت های نوپایی هستند که با یک ایده ساده و اولیه شروع شده و به سرعت رشد می یابند و به درآمدزایی می رسند.
استارتاپ ها به طور معمول نیاز به سرمایه اولیه هنگفتی ندارند و به کمک فناوری توسعه پیدا می کنند، برای موفقیت استارتاپ تکنیک های متفاوتی مورد نیاز هست که باید آموخته شود.
خبرنگار: نرگس کریمی**انتشار دهنده:جهانبخش صفری دهکردی
7361/6021
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.